n

“אז איך אני יודע מי הכי טוב?” אור וקנין משתף איך זה לעבוד עם ד”ר זריאן

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

“אז איך אני יודע מי הכי טוב?”

שאלה שנשאלת המון פעמים בשיחות שלי עם מתעניינים להשתלה וכל פעם אני עונה את אותה תשובה – “יש המון קליניקות או חברות טובות שבהן את/ה יכול/ה לעבור שם השתלה ולהיות מרוצה, אין באמת קליניקה אחת שהיא הכי טובה, אבל חשוב מאוד לבדוק את המעטפת”

מי שלא יודע, קוראים לי אור וקנין (כן אני אח של התותח הזה Gal Vaknin), הצטרפתי אליו למסע המטורף הזה לפני כמה שנים לאחר שראיתי 2 בני משפחה שלי (אח ואבא) שעברו את התהליך המדהים והמשנה חיים הזה, מאז הצטרפו אליהם גם דודים, בני דודים, מכרים רחוקים, חברים קרובים וכמובן חלקכם שנמצאים כאן.

אני יכול להגיד לכם שאחת הסיבות המרכזיות שאני נמצא כאן – זה כחלק מתחושת שליחות, צורך לעזור לאנשים לשפר את איכות החיים שלהם, לגרום להם להרגיש טוב יותר עם עצמם ולפתור להם בעיה אסתטית שגורמת לנו להתעסק בשיער מדי יום, מדי שעה.

סיבה נוספת וחשובה לא פחות – זאת סביבת עבודה איכותית, כשיש לך פרטנרים מדהימים לעבודה, שיודעים תמיד לפרגן, לעזור, נותנים את הנשמה בשבילך ובשביל המטופלים שלך ואתה יודע שיעשו את מה שנדרש על הצד הטוב ביותר.

אחד הדברים שאנחנו מתגאים בהם (ובצדק) לאורך כל התהליך הוא היחס האישי והליווי שהמטופלים שלנו מקבלים. בין אם זה בארץ או בטורקיה אנחנו תמיד דואגים לכל אחד ואחד כאילו הוא המטופל הראשון שלנו. חלקכם שעברו את התהליך או באמצע התהליך יודעים כמה זה קריטי כשיש לך אמא ואבא גם בארץ וגם בחו”ל שעונים לך על שאלות, פותרים לך בעיות ועוזרים לך לדחוף ולחזק את ההשתלה כמה שאפשר כדי למקסם את התוצאה.

ואם אני מחזיר אותנו שניה למילה “מעטפת” אני מתכוון בדיוק לנושא הזה.

אני לא אגיד מה קורה או לא קורה במקומות אחרים כי זה לא רלוונטי, אבל אני כן יכול להגיד לכם שאצלנו הביטוי “יחס אישי” או “ליווי” זה לא רק סיסמא ואפשר לראות את זה בא לידי ביטוי כשהקולגה שלך (ד”ר זריאן האלופה) מגיעה מטורקיה *במיוחד* כדי לחגוג איתנו ולשמוח איתנו בחתונה.

בתמונה – זריאן ואני לפני המנה הראשונה.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן