cropped Hair of zrian logo

השתלת שיער עם ד״ר זריאן באיסטנבול

5000 מטופלים ישראלים לא טועים בואו לעשות השתלת שיער עם המשתילה הלאומית

נתי צמח

השתלת שיער היא השיטה היחידה שמחזירה את השיער שאבד לראש

השתלה בשיטה הטורקית על ידי המומחית הגדולה בטורקיה מלווה דובר עברית בקליניקה קליניקה בישראל לליווי המטופלים לאחר ההשתלה

  שליש מהמחיר בישראל 98% אחוזי הצלחה ואחריות מלאה להשתלה

ד״ר סונגול זריאן

10 שנים, מעל 5000 מטופלים ישראלים

המשתילה הלאומית, ד״ר סונגול זריאן הגשימה חלום למעל ל-5000 מטופלים ישראלים.

המרפאה של ד״ר זריאן נמצאת בבית החולים המפורסם – medical park אשר נמצא באינסטנבול, עיר הבירה של טורקיה.

בית חולים זה עומד תחת התקנים המחמירים ביותר של איגוד בתי החולים J.C.I.

אנחנו הנציגות הישראלית של  המרפאה של זריאן בישראל, ואנחנו גאים לשלוח קבוצות של ישראלים לטיפול שאנחנו מאמינים שהוא מהטובים ביותר שאפשר להשיג בעולם.

 

השתלת השיער של אבי לאחר חמישה חודשים
גם לי יש קצת מה להגיד
השתלת שיער מקורזל
חולים בינלאומיים רבים נוסעים לטורקיה לצורך ניתוחי השתלת שיער.

רוצה להחזיר לעצמך שיער מלא וטבעי?

השתלת שיער בטורקיה במרפאה המתקדמת בעולם

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

״עשיתי השתלת שיער בטורקיה עם ד״ר זריאן, ואחרי שהשיער צמח החלטתי להפיץ את הבשורה״

גל וקנין

Hair of zrian

מהפך בשלושה ימים בטורקיה

תהליך השתלת השיער בטורקיה

קובעים שיחת ייעוץ ללא עלות

אנחנו יודעים כמה הנושא הזה קרוב לליבכם וכמה הוא מעיק עליכם, ולכן אנחנו מעמידים לרשותכם מבחר של מומחים סבלניים ואכפתיים שיענו לכם על כל השאלות וילוו אתכם לאורך כל התהליך.

אבחון וזיהוי פתרונות מתאימים ללא עלות

אז עשיתם את הבחירה הנכונה והבנתם שתהליך של השתלת שיער עושים רק עם המקצוענים- פה אנחנו נכנסים לתמונה: אין פתרון יחיד שמתאים לכלל האוכלוסייה. לכל מטופל ד״ר זריאן מתאימים את הפתרון האולטימטיבי להשגת התוצאה הטובה ביותר בלי להתפשר על כלום.

טיסה לטורקיה אחרי התחייבות לתוצאה

איזו התרגשות! אוטוטו ממריאים תרתי משמע. עולים על טיסה לטוריקה עם קבוצה גדולה ונעימה של ישראלים שטסים לאותה מטרה מלווים בנציג מטעמנו שידאג לכם לאורך כל הדרך וזמין עבורכם לכל שאלה או בקשה.

משתילים שיער בריא שלא יכול לנשור לעולם

אחרי ההגעה לטוריקה יאסוף אתכם נהג לפגישה ראשונה עם ד״ר זריאן. היא תתאים לכם את הטיפול האולטימטיבי ותוודא שהתוצאה הצפויה מתאימה לכם. השלב הבא הוא הניתוח, במהלכו ישתילו לכם אלפי זקיקים בריאים באיזורים מתקרחים.

החלמה ותוצאות

עברתם את השלב הקשה, מה שנותר כעת זה להחלים ולנוח. אנחנו לא סיימנו את תפקידנו ואנחנו נוודא איתכם שאתם עושים הכל נכון ודואגים לעצמכם בשביל לא להפריע לתוצאות המדהימות להגיע.

רוצה להחזיר לעצמך שיער מלא וטבעי?

השתלת שיער בטורקיה במרפאה המתקדמת בעולם

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

השתלה עם ד״ר זריאן עם ליווי ישראלי

החבילה שלנו כוללת ליווי צמוד ממלווה ישראלי מומחה בהשתלות שיער לפני ואחרי הניתוח, לינה בחדר זוגי הכוללת ארוחת בוקר מפנקת, העברות משדה התעופה למלון ולמרפאה, וארוחת בוקר מפנקת לפני הניתוח. אפשר גם להביא מלווה מהבית אנחנו נארגן לו מקום ברכב והוא יוכל להצטרף אליכם לחדר בבית המלון.

מה שמאוד ייחודי לנו הוא שאנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם קליניקה בארץ שתוכל לתת עזרה וחוות דעת מקצועית ע”י רופא במידה וצצה בעייה בארץ אחרי שחוזרים מטורקיה. יש לכם אבא ואמא לכל התהליך גם בבית. ועם ניסיון של שנים, ומעל 5000 מטופלים מרוצים שכבר הגשימו את החלום שלהם, אתם יכולים להיות רגועים שתעשו את הבחירה הנכונה.

רוצה להחזיר לעצמך שיער מלא וטבעי?

השתלת שיער בטורקיה במרפאה המתקדמת בעולם

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

אנחנו איתך לאורך כל הדרך
מההגעה לטורקיה ועד התוצאה הסופית

הסעות הלוך ושוב

מאה אחוז אחריות

ערכת טיפול ביתית מלאה

ארוחות בוקר מפנקות

מלון מפנק לאורך כל התהליך

ליווי נציג ישראלי

רופאים מעולים

הזרקת טסיות בחינם - prp

רוצה להחזיר לעצמך שיער מלא וטבעי?

השתלת שיער בטורקיה במרפאה המתקדמת בעולם

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

״4 חודשים בדיוק השתלה אצל זריאן דרך גל וקנין 5000 זקיקים מגה סשן DHI כל מילה מיותרת שינה לי את החיים. הדבר הכי טוב שקרה לי ב10 שנים האחרונות. תמונה ביום של ההשתלה ובדיוק 4 חודשים אחרי״

קובי מלכה

רוצה להחזיר לעצמך שיער מלא וטבעי?

השתלת שיער בטורקיה במרפאה המתקדמת בעולם

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

שאלות ותשובות

הצוות המומחה במרפאה שואף לספק לכל מטופל ומטופלת את החוויה הטובה ביותר ולהבטיח את שביעות רצונכם מהליך השתלת השיער. כדי להשיג זאת, אצלנו תקבלו אחריות מקיפה לכל החיים על הזקיקים המושתלים, מה שאומר שאם אחד מזקיקי השיער המושתלים לא מצליח לצמוח, נחליף אותם עבורכם ללא עלות נוספת. אנחנו מבינים שהליך השתלת שיער יכול להיות השקעה משמעותית של זמן וכסף עבור המטופלים שלנו. לכן, במרפאת ד”ר זריאן תקבלו אחריות מלאה על חבילת התיאום והליווי שלנו עד שתהיו מרוצים מהתוצאה הסופית. חבילה זו כוללת הדרכה מותאמת אישית לאורך השלבים שלפני הניתוח ואחרי הניתוח, כמו גם ייעוץ למעקב אחר ההתקדמות של צמיחת השיער.

במרפאת השתלות השיער שלנו בחו”ל הצוות שלנו נותן עדיפות גבוהה לבטיחות, נוחות ושביעות הרצון של המטופלים שלנו. אנחנו לוקחים אחריות מלאה על ההיבט הרפואי של ההליך, לרבות איכות התוצאות ומצבם של זקיקי השיער החדשים. הרופאים והכירורגים המנוסים והמיומנים שלנו משתמשים בטכניקות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר על מנת לבצע את ההליך בדיוק ובזהירות, תוך הבטחה של קבלת תוצאות מיטביות. המטרה שלנו היא לא רק לספק טיפול רפואי יוצא דופן אלא גם להבטיח שהמטופלים שלנו ירגישו מוערכים, מטופלים ונתמכים לאורך כל התהליך. צוות המרפא גאה בשיעורי שביעות רצון המטופלים הגבוהים ומחויב לשמור על המוניטין שלנו כמרפאה מובילה להשתלות שיער בחו”ל.

ניתן לצפות לראות צמיחת שיער ניכרת בקרקפת כבר תוך 3-6 חודשים לאחר ההליך, כאשר את התוצאות המלאות תראו בדרך כלל תוך 12-18 חודשים. עם זאת, חשוב לציין שצמיחת שיער יכולה להשתנות ממטופל למטופלת ועשויה להיות תלויה בגורמים כמו גיל, גנטיקה ובריאות כללית. בזכות רמת הדיוק הגבוהה של להב הספיר באמצעות ההליך מתבצע, אתם יכולים לחזור לשגרה יומיומית רגילה מהר ביחס לשיטות השתלה אחרות. לאחר כשבוע עד 10 ימים, האזור המושתל שב להיראות תקין לחלוטין, ללא צלקות, גלדים או סימנים גלויים. הלהב החדשני יוצר חתכים קטנים ומדויקים יותר ומספק למטופלים חווית השתלת שיער מהירה, נוחה ואסתטית יותר מאי פעם.

במרפאת השתלות השיער של ד”ר זריאן בחו”ל אנחנו שואפים לספק למטופלים שלנו חוויה חלקה ונטולת מתחים. לאחר שתמסרו לנו את הפרטים שלכם, אחד מנציגינו המקצועיים ייצור אתכם קשר ויעניק לכם את כל המידע שחשוב לדעת בנוגע לכל תהליך השתלת השיער.

על מנת שנוכל להתאים עבורכם את הטיפול באופן אישי, נבקש מכם לצלם מספר תמונות של ראשכם, אשר ישמשו את הרופא שלנו בחו”ל לאבחון מדויק של מצב ההתקרחות. הרופא המומחה יפתח עבורכם תכנית טיפול מותאמת אישית לצרכים שלכם. תוך כ-24 שעות תקבלו אבחון ותכנית טיפול אשר כוללת את אורך ההליך, מספר הזקיקים שיש להשתיל ומיקום האזור התורם.

לאחר שהסכמתם לתכנית הטיפול, נתאם אתכם את כל פרטי הנסיעה שלכם, טיסות, לינה והסעות, על מנת להבטיח שהחוויה שלכם תהיה חלקה ונוחה ככל האפשר. כל שנותר עכשיו הוא להמתין בהתרגשות לטיסה שלכם, בידיעה שאתם נמצאים בידיהם של אנשי מקצוע מנוסים ומסורים המחויבים לשביעות רצונכם.

ניתוח השתלת שיער היא הליך קפדני שלרוב אורך בין 6-8 שעות. על מנת להבטיח שתקבלו חוויה נטולת כאבים, הקרקפת מורדמת באופן מקומי לפני תחילת ההליך. במרפאות מסוימות, מטופלים עשויים לחוש כאב מסוים במהלך זריקות ההרדמה, במיוחד כאשר המחט חודרת לעור. אבל לא אצלנו! במרפאה המתקדמת של ד”ר זריאן, אנחנו משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר בהזרקת סילון ללא מחטים, המחדירה את חומר ההרדמה באמצעות לחץ אוויר. הפתרון החדשני מפחית את רמות הכאב עד 80%, ומאפשר לכם להירגע ולהרגיש בנוח. בקליניקה שלנו, נוחות ושביעות הרצון של המטופלים הם בראש סדר העדיפויות, ואנו משתמשים בכל משאב זמין כדי להבטיח שתהיה לכם חוויה נעימה ונטולת כאבים.

החל מתאום של סידורי הנסיעות והאירוח ועד למתן הסעות אל המרפאה וממנה, למעט הטיסות, אנחנו דואגים לכם להכל ומבטיחים לכם נסיעה חלקה ונטולת מתחים. במהלך שהותכם בחו”ל, הצוות שלנו זמין עבורכם באופן מלא ויסייע בכל מה שתצטרכו כדי להרגיש בנוח, עם תמיכה לאורך כל התהליך. גם לאחר חזרתכם ארצה, אנו ממשיכים ללוות אתכם, תוך מתן תמיכה וסיוע לאחר ההליך על מנת להבטיח שתשיגו את התוצאות הטובות ביותר. המחויבות שלנו למטופלים שלנו משתרעת מעבר להליך עצמו, ואנו מחויבים לספק טיפול ותמיכה בהתאמה אישית מתחילתו ועד סופו. אצלנו תוכלו לסמוך על כך שאתם בידיים טובות ושכל היבט במסע שלכם יטופל במקצועיות ובמומחיות.

במרפאת השתלות השיער של ד”ר זריאן בחו”ל אנחנו מבינים את החשיבות של טיפול ותמיכה אישית למטופלים שלנו בכל שלב. לכן אצלנו תקבלו ליווי אישי מנציג ישראלי מסור לכל מטופל/ת, שיהיה זמין עבורכם 24/7 לכל שאלה ויעניק לכם סיוע לאורך כל התהליך. הנציג שלכם ילווה אתכם החל מהייעוץ הראשוני ועד לניתוח עצמו, פגישות המעקב ותקופת ההחלמה. הוא יהיה אתכם בכל שלב, ויבטיח שתרגישו בטוחים ונינוחים. גם לאחר חזרתכם ארצה, הנציג שלכם ישמור אתכם על קשר ויספק תמיכה וסיוע בכדי להבטיח שתשיגו את התוצאות הטובות ביותר. יחד עם צוות המומחים המקצועי שלנו בטורקיה, נעשה הכל כדי להבטיח שאתם מרוצים מחוויית השתלת השיער שלכם.

בשתי מילים: ממש לא! אחת התפיסות השגויות הנפוצות ביותר לגבי השתלות שיער היא שיש לבצע אותן רק במקרים של התקרחות מלאה. תהליך ההתקרחות נמשך על פני כמה עשורים וככל שהנשירה מתקדמת, קשה יותר להגיע לתוצאה טבעית בניתוח השתלת שיער, שכן נדרשים יותר זקיקים. לכן, מומלץ מאוד לעבור את ההליך מוקדם ככל האפשר, גם אם זה עתה החלה נשירת השיער. בקרב מטופלים צעירים חשוב במיוחד לטפל בנשירה לפני שהיא הופכת למתקדמת. על ידי נקיטת פעולה מוקדמת, תוכלו למנוע נשירת שיער נוספת ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר מניתוח השתלת השיער שלכם. אל תחכו שנשירת השיער תתקדם – השתלטו על ההתקרחות כבר עכשיו ותעצרו אותה.

אם בחרתם לעבור את הניתוח שלכם כאן במרפאה של ד”ר זריאן, אז תשמחו לדעת כי התשובה היא לא. מה שכן מומלץ לעשות, זה ליטול ויטמינים או תוספי מזון בשנה הראשונה לאחר ההשתלה שלכם במטרה לחזק את הזקיקים המושתלים. בנוסף, טיפולים משלימים כמו PRP (פלזמה עשירה בטסיות דם) ב-6 החודשים הראשונים יכולים לשפר אף יותר את תוצאות ההשתלה שלכם. במידה ואתם מעוניינים לקחת כדורי פרופסיה בנוסף לכל, אתם יכולים לדון באפשרות עם הרופא שלכם ולבקש מרשם. בסופו של דבר, חשוב לזכור שישנם גורמים שונים התורמים להצלחה של השתלת שיער, ועדיף להקפיד על גישה מקיפה הכוללת מספר שיטות לקבלת התוצאה הטובה ביותר.

לפני הכל, יש לזכור כי תהליך השתלת השיער הינו תהליך, וככזה הוא דורש סבלנות. חשוב להבין שהתוצאות לא מתקבלות מיד, משום שהשיער החדש צומח באופן טבעי לחלוטין. בדרך כלל, תתחילו לראות תוצאות ראשוניות בסביבות החודש ה-3 לאחר ההליך, בעיקר בקדמת הראש ובקו השיער. בחלוף הזמן, השיער המושתל יתחיל להתמלא ולהתעבות באזורים אחרים בקרקפת, מה שיוביל לשיפור משמעותי במראה. בעוד שבכדי לקבל את תוצאה הסופית יש להמתין כ-12 חודשים, מטופלים רבים רואים שיפור ניכר גם הרבה לפני כן. חשוב לעקוב אחר הוראות הטיפול שסופקו על ידי הרופא שלכם כדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר, ולהיאזר בסבלנות שבסופו של דבר תשתלם פי כמה וכמה.

רוצה להחזיר לעצמך שיער מלא וטבעי?

השתלת שיער בטורקיה במרפאה המתקדמת בעולם

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

מפת אתר

התוצאות עשויות להשתנות ואינן אופייניות. התוצאות האישיות עשויות להשתנות ותלויות בגורמים שונים, כולל אך לא רק, גנטיקה, הרגלי חיים ודבקות בתוכנית.

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן