terry vlisidis vPQboDEco unsplash scaled

האם השתלת שיער תמיד מצליחה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

השתלת שיער היא הליך כירורגי פשוט יחסית, שכולל העברה של זקיקי שיער מאזור אחד, שנקרא ‘האזור התורם‘, אל האזור הקירח. אחוזי ההצלחה של השתלות השיער גבוהים מאוד, ונראה שרוב המטופלים שעברו השתלה שבעי רצון עם התוצאות. ישנם כמה גורמים מכריעים שישפיעו על הצלחתה של ההשתלה, ולכן כדאי לשקול אותם בכובד ראש לפני שיוצאים למסע.

ראשית, וכנראה חשובה יותר מהכול – בחירת הרופא המטפל היא אחת ההחלטות הקריטיות ביותר לאורך התהליך. כמו לפני כל הליך רפואי, ובעיקר לפני הליך כירורגי, רצוי לוודא שאתם מפקידים את עצמכם בידיו של הרופא הטוב והנכון ביותר עבורכם. תעשיית השתלות השיער גדושה ברופאים ובמטפלים – מומחים יותר ופחות – ולכן באחריותכם לבדוק, להשוות ולמצוא את הרופא המתאים לכם. מומלץ מאוד ליצור קשר עם מטופלים שעברו השתלת שיער ולקבל המלצות על הרופאים הטובים והמקצועיים ביותר בשוק. האינטרנט מלא בפרסומים של רופאים וקליניקות, אבל שמרו על עצמכם ואל תתפתו לעבור השתלת שיער במבצעים יוצאי-דופן או בתנאים מעוררי חשד. הפרמטר החשוב ביותר שיבטיח השתלה מוצלחת הוא רופא טוב, מומחה ובעל ניסיון. זהו המפתח לטיפול איכותי, בטוח ומהיר ולתוצאות משביעות רצון.

לפני שתבצעו את השתלת השיער, תפגשו עם הרופא המטפל לפגישת הכנה, שרטוט והסבר, שבה תקבלו מידע רב על התהליך שאתם עומדים לעבור. מדובר בפגישה מכריעה, ולכן חשוב שתגיעו אליה רעננים וסבלניים. במהלך פגישת ההכנה לקראת ההשתלה ייקבעו היבטים חשובים ביותר הנוגעים לתהליך כולו. הרופא מתכנן את מהלך ההשתלה ומיידע את המטופל בכמות הזקיקים שיועברו מהאזור התורם אל האזור המקריח, מתאר כיצד הוא מתכנן לפזר את הזקיקים כדי ליצור מראה טבעי ומקיים עם המטופל שיחה על ציפיותיו מההליך. המפגש הראשוני עם הרופא חשוב מאוד – ובמרפאות לא מקצועיות עשויים להפגיש אתכם עם אסיסטנטים או גורמים אחרים. שימו לב כי אתם פוגשים את הרופא המומחה ולא אף אחד אחר במקומו.

כמו כן, הניסיון של הקליניקה והמוניטין שלה הם שיקולים חשובים לא פחות. מאחר שמדובר בתהליך אינטימי שדורש סבלנות והשקעה הן מצד המטופל הן מצד הרופא והצוות בקליניקה, רצוי להתייעץ עם מטופלים אחרים טרם בחירת הקליניקה. אם מרפאה מוכרת כמרפאה טובה ובעלת מוניטין – גם אם האיכות שלה באה לידי ביטוי במחיר – כדאי לשקול לבצע בה את ההשתלה. בשל כך, המלצות ודעות של מטופלים אחרים הן גורמים מכריעים, שכדאי לכם להתייחס אליהם ברצינות. כמו כן, היחס האישי שתקבלו בקליניקה בכלל ומהרופא בפרט הוא שיקול חשוב. השתלת שיער יכולה לארוך עשר שעות ואף לכלול כמה טיפולים נפרדים – ובכלל, מדובר בהיקשרות ארוכת-טווח עם הקליניקה המטפלת – ולכן קשרים טובים ודיאלוג פתוח עם הרופא הם שיקולים חשובים אשר ישפיעו על החוויה כללית שלכם.

גורם נוסף, החשוב לא פחות להצלחת ההשתלה, הוא האזור התורם. מאחר שאחורי הראש, העורף וצדדיו הם אזורים בעלי שיער עמיד וחזק, שלא נושר בדרך-כלל, הם לרוב יהוו מקור לזקיקי השיער שיושתלו באזורים המקריחים. זקיקי השיער מוסרים מהאזור התורם (באופן שלא מותיר סימנים או צלקות) ומושתלים באזור המקריח. ישנם כמה פרמטרים קריטיים, שקובעים כמה זקיקים אפשר להסיר מהאזור התורם ולהעביר לאזור המקריח. ראשית, הגודל של האזור התורם וצפיפות השיער בו משפיעים באופן ישיר על כמות הזקיקים שאפשר להוציא ממנו. מאחר שהשתלת שיער מבוססת על שימוש בזקיקי שיער מהאזור התורם, למעשה מדובר על שאלה של יחסים – שכן מטרת ההשתלה היא לא להשאיר אתכם עם קרחות חדשות באזור התורם. בשל כך, צפיפות השיער ומספר השערות באזור התורם יכריעו מהי כמות הזקיקים שאפשר להעביר. ככל שהאזור דליל יותר בשיער, כך פחות זקיקי שיער יוכלו לעבור ממנו אל האזור המקריח. כמו כן, ישנה חשיבות לעובי השערות באזור התורם ולאיכות שלהן, שכן גורמים אלה משפיעים על עיצוב ההשתלה ושרטוט קו השיער.   

לסיכום, אחוזי ההצלחה של השתלות שיער הם גבוהים מאוד, ונראה שמדובר בפתרון היעיל והמומלץ ביותר להתמודדות עם התקרחות גברית. למעשה, זאת השיטה היחידה שנחשבת פתרון כמעט מוחלט לבעיית ההתקרחות. כמובן, מדובר בתהליך שדורש סבלנות, רצינות והתמדה מצד המטופל, אבל התוצאות מדברות בעד עצמן. אם תבחרו רופא מקצוען ומנוסה וקליניקה טובה ובעלת מוניטין – אין ספק שתהיו מרוצים עם התוצאה. 

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן