עיצוב ללא שם  e

ההשתלה של יהודה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

״בדרך לטורקיה אחרי שאנחנו במטוס ומתחילים לזוז, הטייס מגלה תקלה כולם יורדים ואחרי שלוש שעות פלוס חוזרים לטיסה. התקשרתי לשלומי וגל לעדכן בשביל שאני לא יפספס את ההשתלה שתוכננה ל8 בבוקר.כמובן שהגיבו ואפילו גל טרח לעדכן ולשלוח תמונה של נהג המונת שימתין לי בשדה ואמר אל תדאג הם עוקבים אחרי הטיסה ורואים עיכוב והכל יהיה בסדר.
וכך היה ב8 וחצי עלינו לטיסה הגענו בסביבות 11 וחצי 12 למרפאה ומיד היה אחד בשם איסמאיל שקיבל אותנו מהרגע שנפרדנו מהנהג מונית ועד שסיימתי את ההשתלה.
חיבר אותנו לד”ר זריאן אשה מאוד מאוד נחמדה ואחרי כמה דקות אצלה לאיבחון סופי מעבירה אותי לצוות שעושים את ההשתלה. מציין ואפשר לומר שהיתה שותפה מלאה להשתלה כל כחצי שעה/שעה נכנסה לחדר דיברה.אמרה. ייעצה לצוות שלה שזה לכשעצמו נותן כוח ….
יש לציין שהצוות עבדו בשיתוף פעולה מלא ביניהם תוך כדי יחס אישי ואיכפתי ושאלו אותי תוך כדי ההשתלה אם הכל בסדר? כואב? רוצה לשתות? וכו (כמה שאני מבין טיפה אנגלית)
ההשתלה התחילה בשעה 12 וחצי בערך עד לשעה 22 (כ9 שעות פלוס ). כל ההשתלה כ5 אנשים ביחד שמטפלים בי ובעיסוקים של ההשתלה בלי הפסקה למעט הפסקה של אוכל כחצי שעה באמצע. (מציין שהם כל הזמן דיבר וצחקו ביניהם בטורקית אפי שלא הבנתי מילה אבל הרגשתי שכיף להם בעבודה ואיכפת להם שהכל יתקתק ולכן הם עובדים לאט ובטוח תוך כדי שמעבירים בדיחות וצחוקים ביניהם בשביל לעבוד בכיף וברוגע . פשוט הרגשה של נותנים תנשמה.
אחרי שסיימתי ד”ר זריאן ואיסמעיל (לטענתו הוא שמואל כי כבר יודע יחסית עברית יותר טוב מכולם?) קראו לי לחדר ושם נתנו לי רשימה של כדורים ואת הכדורים עצמם שצריך לקחת בעשרה ימים שלאחר ההשתלה. (סוגי אנטיביוטיקה וכו) ואז נפרדנו כשאיסמעיל מלווה אותי בחזרה למלון.
תחושות והרגשות.
תחושה של סיפוק
הרגשה נפלאה . החל מהרגע הראשון של שלומי וגל כשנפגשנו (שראיתי/שמעתי/ והרגשתי שיש אם מי לדבר) וכלה בהגעה לטורקיה והיחס האישי וההרגשה שאתה לבד וגם אם מילה וחצי באנגלית אתה תסתדר בלי לחץ והכל תחת חיוך והרגשה של אנשים שאיכפת להם ממך ואתה לא סתם עוד לקוח מזדמן.
לגבי כאבים.
כן זה כואב אבל הכאב הוא רק של הזריקות הרדמה .
לאחר זריקות ההרדמה אתה מרגיש שהראש/מצח כמו איזה אבן או קופסה פלסטיק שנוגעים אתה מרגיש אבל אין כאבים.
לסיכום במילה אחת היה מושלם מקווה מאוד שגם התוצאות יהיו מושלמות
ולסיכום
שלומי וגל נכון אתם יודעים שנפגשתי אתכם במקרה רגע לפני שסגרתי אם מישהו אחר. וכמו שאמרתי לכם אז אתם משדרים אמינות ואכפתיות והיום הוכחתם לי שלכל מילה שלכם יש כיסוי.
שוב תודה תודה תודה.”

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן