המהפך של אסף

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

שלום חברים שמי אסף בן 24 מירושלים.

אני רוצה לספר לכם את המסע שעברתי בשנה האחרונה אולי אפילו זה לא מסע שנשמע כמו תהליך מורכב אלא חוויה אדירה ששינתה לי את החיים מקצה לקצה וכמובן לטובה.

אתם בטח כבר סקרנים לשמוע מה זה ?

אז ככה זה מתחיל, בגיל 18 (אווףף כזה מוקדםםם) שהלכתי לספר הוא אמר לי תקשיב אסף אבל אני חושב שמתחיל אצלך נשירת שיער בתחילה לא ייחסתי חשיבות הרי מה הסיכוי שמשהו שאני כל כך מחובר אליו ינשור ? אבל עם הזמן לצערי התחלתי להבין שהוא צודק! המפרצים התחילו לעלות למעלה יותר, השיער בכל הראש נהיה דליל יותר וכל מגע עם השיער היה משאיר לי ביד כמה עשרות שערות.
האמת, מי שלא חווה נשירת שיער והתקרחות לא יוכל להבין את זה, הבאסה הזאת שאתה רואה את השיער שלך היה מקור הגאווה שלך בום נופל הולך זה כל כך מדכדך ובמיוחד בגיל כל כך צעיר זה היה קשה מאוד מאוד בשבילי להשלים עם זה!

נכנסתי למלחמה!
כל היום מהבוקר עד ליל חרשתי את גוגל ויוטיוב בעברית ובאנגלית, טיפול למניעת התקרחות, טיפול לקירחים, נשירת שיער, מינוקסי, פרופסיה, דקל ננסי שין מין, ווטמינים הכל הכל אני יכול להיות רופא בנושא הזה חח (מצחיק אבל זה כואב..).
ניסיתי הכל, באמת הכל, הייתי קם בבוקר לוקח ויטמנים מורח משחות וקרמים וספריי אבל אין הנשירה ממשיכה, ביצעתי כל מיני טיפולים עם רולרים ושטויות אבל נאדה כל בוקר והכרית מלאה בשערות.

עד שזהו, הגעתי לשלב שהבנתי שהמלחמה מתישה אותי יותר מהכל והבנתי שאני חייב להשלים עם זה, התחלתי עם תהליך ההשלמה, זה לא היה קל בגיל 21-22 שכל החברים יוצאים למועדונים וכל אחד מבצע תסרוקת יפה יותר ואתה הולך כמו בן גוריון בן 50.. אבל מה לעשות.. הטבע גזר…

לפני טיפה יותר משנה נחשפתי בפייסבוק לפוסט על בחור צעיר בשם טל נחמן שעבר השתלת שיער היה מצורף תמונת לפני ואחרי וזה היה נראה מעולה.. האמת שכבר השלמתי עם זה אז זה לא כל כך עניין אותי היה שם קישור הצטרפות לקבוצה בווצאפ נכנסתי לקישור ובום! אני נכנס לקבוצה עם 250 איש שמתוכם אני חושב חצי כבר עברו את ההשתלה אצל דוקטור זריאן בטורקיה ומדברים על התהליך, משתפים תמונות, שואלים שאלות ועל כל השאלות יש בחור בשם שלומי רוקח שגם הוא עבר השתלה שעונה בטוב טעם, בידע ברור ומלא ניסיון.
התחלתי לעקוב ראיתי כל כך הרבה תמונות לפני ואחרי של ישראליים אפילו עם הזמן נחשפתי לאנשים שהעלו תמונה מטורקיה ממהלך ההשתלה ואת כל התהליך עצמו כל שבוע וזה עובד!!!
למעשה זה גם מובן, הרי בהשתלת שיער הפעולה שאנחנו מבצעים זה לקיחת שיער חזק ובריא מהחלק האחורי של הראש ולהעבי אותו לחלק הקידמי היכן שחסר.

לאחר מספר חודשים שאני עוקב בפורום בווצאפ הבנתי שזה עובד, מה יש לי להפסיד, המחיר לא יקר בכלל, טיול בחו”ל ונרוויח שיער לכל החיים.

פניתי לנציג של ד”ר זריאן שלומי רוקח, העברתי לו מספר תמונות שלו לאבחון והרופאה המליצה לי על טיפול FUE עם 4200 זקיקי שיער, מה שכן היא אמרה לי שייתכן ואני אצטרך לחזור לעוד טיפול לחלק האחורי של הראש, האמת שזה גם מובן כי ברגע שנרכז את כל הכמות זקיקים לאיזור אחד נוכל להגיע לצפיפות גבוהה יותר.
וזהו, לקחתי הלוואה קטנה תיאמתי עם שלומי רוקח תור ל15/10/2018, סגרנו כרטיס טיסה וחיכיתי לתאריך, חייב לציין שאחת הסיבות שעזרו לי להחליט זה בגלל הנציג שלומי רוקח, המענה המהיר לכל הודעה, האמינות והישרות, לא ללכלך על מרפאות אחרות, ההודעה על שני הטיפולים קודם סגירת הכרטיס ועוד מלא דברים העידו שאני בידיים טובות!

הגיע היום, טסים לטורקיה

ב15/10/2018 אירגנתי תיק קטן, חבר הקפיץ אותי לנתב”ג שם פגשתי לראשונה את שלומי רוקח ועוד מספר ישראליים כמוני שאגב נהפכו לחברים טובים מאוד ושומרים על קשר עד היום, שלומי דאג להדפסת הכרטיסים, ישבנו בדיוטי פרי דברנו ושוחחנו על ההשתלה שוב, והמראנו!
נחתנו בטורקיה, איזה עיר מדהימה! איזה אנשים מדהימים! בכל מקום קיבלו אותנו אנשים נחמדים בכבוד עצום לא באירופה ולא בארצות הברית הרגשתי ככה!
נהג עם מרצדס גדולה חיכה לנו, נסענו לבית חולים, בי”ח מפואר ומכובד ביצענו בדיקות דם כמה דקות והלכנו למלון לנוח, מלון מעולה נוח עם נוף יפה לים.
לקראת הצהריים, הנהג בא לבית המלון אסף אותנו לבית חולים, זהו הגיע הרגע, נפגשים עם הרופאה המדהימה, שכל כך עקבתי אחריה ואחרי הלקוחות המרוצים שלה, הרגשתי כאילו אני נפגש עם טראמפ!
נכנסתי לחדר האבחון, ושם לראשונה פגשתי את ד”ר זריאן, תקשיבו חברים איזה אישה מדהימה, איזה אישה נחמדה, איזה סבלנות איזה חיוך שהוריד לי את כל הלחץ, גם שלומי היה איתי ועזר לי מאוד באבחון, ד”ר זריאן ישבה להסביר לי כאילו אני הלקוח הראשון שלה על כל התהליך, בדקה את השיער שלי, שירטטה מאיפה ישתילו וכמה, ביקשתי מזריאן שתעשה לי קו שיער הכי טבעי בעולם כי אני מתבייש אם יוכלו להבחין בהשתלה 😚 היא הבטיחה שתעשה את המקסימום עבורי.
נכנסים לחדר הטיפולים, תספורת 0 שבה אתה מבין כמה אתה קירח חח שלומי נמצא איתי בטיפול בחדר, זריקת הרדמה לקרקפת לא נעימה בכלל שני דקות וזהו עבר, הטיפול מתחיל אני שומע את הטיפול אבל לא מרגיש כלום, שלומי רוקח ודוקטור זריאן נכנסים מידי פעם מסבירים לי על השלב הטיפול שאני נמצא בו, כמה זמן נשאר וכו האמת הרגשה כייפית.
לאחר 8 שעות טיפול, טיפה מתיש לשכב בלי לזוז, הפסקות קצרות, נגמר!
הנהג החזיר אותנו למלון, בערב יצאנו כל הישראליים עם שלומי לטיילת לשחק סנוקר ולאכול ארוחת ערב, זה היה משחרר כולם סיפרו על החוויה וכמה הם מרוצים ישבנו צחקנו היה נחמד מאוד, למחרת נסענו לבית חולים שוב נםגשנו עם דוקטור זריאן, בדיקה, חפיפה, יצאנו לטייל באיסטנבול, עיר מדהימה, שווקים קניות יום שלם שכחנו בכלל למה באנו לפה חח למחרת שוב נסענו לבית חולים חפיפה הסבר מדוייק על כל התהליך שוב מה מותר ומה אסור, נעסנו לשדה התעופה וחזרנו לישראל.

חזרה לישראל ותהליך ההחלמה

למעשה הייתי מחלק את תהליך ההחלמה והתוצאה לשניים.
האחד, העשרה הימים הראשונים נשארתי בבית רציתי לנוח ולבצע את הוראות המרפאה כמו שצריך, חפיפה מידי יום עם שמפו וקרם שהרופאה הביאה לי, למעט גירודים מיד פעם לא היה כאב או סבל מסויים, הופתעתי לטובה.
לאחר 10 יום כבר הראש היה נראה מעולה, האיזור התורם מאחורה צמח למספר 1-2 ככה, ובחלק המושתל זה היה נראה שהסתפרתי קצוץ. הרגשה נפלאה, זהו זה מאחוריי.

לאחר כמעט חודש כל הזקיקים שהושתלו, לאט לאט נשרו וחזרתי לקרחת הישנה והמעצבת האמת שזה באסה כי כבר התחברתי למראה החדש עם המסגרת, אבל התקווה שאתה יודע שמשהו טוב הולך לקרות עודדה אותי, בחודשייל האלה שמרנו על קשר עם שלומי רוקח וכל המשלחת שטסנו לטורקיה, יסמעיל- הנציג של זריאן בטורקיה שמר איתי על קשר רצוף כל הזמן ודאג לשלומי, אם חפפתי טוב, ניקיתי את הראש מדהים איזה סבלנות יש להם כי אני יודע שאני לא היחידי שם חח

3 חודשים לאחר הטיול המדהים בטורקיה, כן כן טיול שהשאיר טעם של עוד! התחילה הצמיחה, זה היה פשוט מדהים והרגשה מסחררת, כל יום הסתכלתי למראה ועוד ועוד שיער חזר, בדיוק פעולה הפוכה מגיל 18 שאז השיער נשר כל יום, עכשיו הוא חוזר, וואוו וואוו זה חלום שמתגשם, אי אפשר לתאר במילים את ההרגשה הזאת, הלכתי כמו טווס! מיליון מילים לא יוכלו להסביר את ההרגשה שלי!
לאחר 4 חודשים כבר היה שינוי רציני, חבר שלי שגם סובל מהתקרחות ועקב אחרי התהליך שלי שאל אותי היכן ביצעתי את זה וכמובן עניתי אצל דוקטור זריאן וכו הוא יצר קשר עם שלומי רוקח וסגר טיסה, הוא ביקש ממני להצטרף כמובן שעניתי בחיוב! אחרי הטיול המדהים לטורקיה מה אכפת לי לטוס שוב ?? גם ככה את המלון כולל מלווה רק קניתי כרטיס טיסה ב710 שקל הלוך ושוב.
ושוב נפגשנו עם שלומי בנתבג ב4/2/2019 אבל זה כבר היה אחרת הרגשתי כמו טווס שניצח את המערכת בקבוצה של הישראליים, הפעם חזרתי עם בלורית, דר זריאן קיבלה אותי שוב יפה בטורקיה, ביצעתי טיפול PRP, טיילנו נהנו שלושה ימים וחזרנו לארץ.

ווו… השיער ממשיך וממשיך לצמוח, המפרצים נעלמו, הדלילות כאילו לא הייתה, השיער הוא שיער שלי! שייך לי! בתספורות אני כבר מרים בלורית ענקית, והכי חשוב לי זה שדוקטור זריאן קיימה את הבקשה שלי, זה פשוט נראה טבעי ולא מזהים.
אני אצרף לכם תמונות מכל התהליך שלי ואני בטוח שגם אתם לא תדמיינו שעברתי השתלה..
לסיכום חברים: אני מרוצה מאוד על זה שבחרתי לעשות השתלת שיער, לכו תעשו!

10 ימים לאחר ההשתלה

חודשיים אחרי חוזרים לנקודת ההתחלה

שלושה חודשים אחרי מתחילה הצמיחה

עשרה חודשים אחרי

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!