ההשתלה המעוררת השתלה של לירן

השתלת השיער המדהימה של לירן

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אז טסתי לטורקיה מלא בחששות לעבור השתלת שיער,בכל זאת הליך רפואי בארץ זרה זה לא דבר פשוט לתפיסה.
התלבטתי שנה וחצי בערך, כל פעם שניגשתי לברר את עניין ההשתלה קיבלתי כאב ראש ופחדים,פחדתי שאני אעשה משהו שאתחרט עליו שכבר אמרתי לעצמי,עזוב בוא נשאר איך שזה ושהיה בסדר מקסימום נעשה גלח.

כבר לא זוכר כל כך איך הגעתי לגל ושתפתי אותו בפחדיי,משהוא בהסבר שלו הצליח להרגיע אותי הסביר לי צעד אחרי צעד מה אמורים לעשות כדי להגיע לתוצאה מקסימלית,פתאום תהליך שהיה נראה לי קצת כמו רולטה התבהר לי והבנתי שהשד לא כזה נורא וזה נתן לי ביטחון ללכת על זה.

שהגעתי לטורקיה כל החששות שהיו לי נעלמו ,השירות של כל הצוות במרפאה בטורקיה הייתה חמה אכפתית ומקצועית. שמעתי כל כך הרבה דברים רעים על מתמחים,טכנאים מתלמדים.

איך שתבחרו לקרוא לחברה האלה הם לא סתם אנשים שבאו לראיון עבודה והתקבלו זה אנשים שעושים את זה כל יום וכל היום ואת הדברים הקריטיים כמו קו שיער עושים בכירים יותר כמו זריאן עושים.
ההשתלה עצמה היא לא ממש להיט.ב-20 דקות הראשונות מרדימים לך את כל הקרקפת וזה קצת כואב אבל באמת לא סוף העולם ,זה עובר יחסית מהר.

אחר כך שהראש כבר מורדם כבר לא מרגישים כלום ורוב הקושי הוא סביב השיעמום והתנוחות שצריך לשכב שהן לפעמיים לא נוחות. חייב להגיד שהחוויה בגדול הייתה מדהימה .. כל כך לא ציפיתי שזה יעבור ככה בחוויה חיובית וגם אחותי ליוותה אותי ככה שהיא לא באמת נתנה לי לשבת בחדר במלון וכל היום הסתובבנו ,תחשבו על זה גם סוג של חופשה זה מאוד עוזר ומעביר את הימים בכיף .היום 11 חודשים אחרי אני יכול להגיד חברים זה עובד ! והתוצאה מושלמת.ממליץ בחום על זריאן בליווי של גל . כי לדעתי כל בנאדם שפוחד מהתהליך יש לו פה הכל:

גם קליניקה מצויינת ואכפתי עם תוצאות מטורפות,גם ליווי שבאמת עוזר לקדם את התוצאה וגם עוזר בכל שאלה מאחל לכולם באמת בהצלחה!!!

ולך גל..אתה אחלה בנאדם והיה לי תענוג להכיר אותך. היית בשבילי מוכן ומוזומן בכל רגע נתון ותמיד היו לך תשובות מעמיקות וסבלנות מדהימה. תודה ענקית ומאחל לך המון בהצלחה ותמשיך לשמח אנשים.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן