max kukurudziak IKGWMIvwM unsplash

השתלת שיער בגאורגיה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אף על פי שהשתלות שיער נחשבות לתהליך כירורגי פשוט, הבחירה בקליניקה לביצוע ההשתלה היא חלק מכריע, המשפיע על התוצאות הסופיות. אחוזי ההצלחה של השתלות השיער גבוהים מאוד ורוב המטופלים שעברו השתלה מדווחים כי הם מרוצים מהתוצאות, אולם ישנם גורמים שונים שישפיעו על הצלחתה של ההשתלה, כמו הרופא המטפל והניסיון שלו, הקליניקה והמוניטין שלה והמלצות של מטופלים אחרים. כמובן, גם המיקום של הקליניקה – בארץ או מחוץ לה – ומחיר ההשתלה הם גורמים מכריעים בבחירת הקליניקה.

כידוע, מעצמת השתלות השיער הבינלאומית היא טורקיה, שמתקיימות בה יותר מאלף השתלות שיער בכל יום, המבוצעות על ידי מיטב הרופאים המומחים בעולם. בעשורים האחרונים טורקיה נעשתה מוקד עלייה לרגל עבור גברים רבים המבקשים לעבור השתלת שיער, ובשל כך הרופאים בה מנוסים ובעלי שם. עם זאת, כיום אפשר למצוא קליניקות להשתלות שיער בכל העולם, גם בישראל ובמדינות קרובות אליה.

אמנם גאורגיה היא לא היעד המועדף על הישראלים, שנוטים בדרך כלל לבצע השתלות שיער בטורקיה, אולם נראה שבשנים האחרונות היא הולכת וצוברת תאוצה עם קליניקות חדשות המאושרות ומפוקחות על ידי ה-ISHRS (International Society of Hair Restoration Surgery). כמו בקליניקות הטורקיות, גם בגאורגיה נוטים להשתמש בשיטת micro FUE להשתלת שיער, שבמהלכה זקיקי שיער מהאזור התורם “נשלפים” בדיוק רב ובנזק מינימלי לרקמות הסובבות את הזקיק ומושתלים באזור המקריח. מדובר בשיטה מתקדמת ומודרנית, שהחליפה את שיטת FUT, המאפשרת השתלה של כמות גדולה של זקיקי שיער וטיפול ללא כאבים וללא צלקות.

אם אתם בוחרים לעבור את השתלת השיער בגאורגיה, שימו לב כי גם שם, כמו בכל מקום, משגשגת תעשייה לא מקצועית ולא חוקית של השתלות שיער. אמנם ה-ISHRS מנסה לפקח על ההתרחשויות בשוק, אולם קליניקות לא מורשות מוסיפות לפעול, ולכן מומלץ לבחור את הקליניקה לאחר התייעצות עם מטופלים שכבר עברו בה טיפול. כמו כן, רצוי להשיג מידע על הרופא המטפל ולוודא שהוא מנוסה בתחום.

בהשוואה לקליניקות הישראליות להשתלת שיער, הקליניקות בגאורגיה זולות יותר באופן משמעותי וייתכן כי הן בעלות ניסיון עשיר יותר. תעשיית השתלות השיער בישראל היא תחום צעיר ולכן הרופאים המטפלים לא מחזיקים בניסיון רב. עם זאת, גם התעשייה בגאורגיה צעירה יחסית (בהשוואה לטורקיה או ליוון, לדוגמה) – אך עדיין תוכלו למצוא בה רופאים בעלי שם וניסיון. 

לסיכום, השתלות שיער בגאורגיה הן אופציה טובה למי שמעוניין לבצע טיפול איכותי, לא יקר ולא רחוק מדי מישראל. עם זאת, התעשייה בטורקיה פופולרית בקנה מידה עולמי מפני שהרופאים בה הם בעלי הניסיון הרב ביותר בעולם בכל הנוגע להשתלות שיער והקליניקות שלהם בעלות מוניטין. מבחינה כלכלית, העלות של השתלת שיער בטורקיה נמוכה מהעלות שלה בגאורגיה משום שצוות אסיסטנטים מבצע את החלק הטכני של הטיפול. אמנם התהליך מתבצע בפיקוח רופא מומחה, אולם זה משפיע על המחיר. לעומת זאת – לטובה או לרעה – בגאורגיה הרופאים נוהגים לבצע את כל התהליך, מתחילתו ועד סופו. 

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן