השתלת שיער בגבות

השתלת שיער בגבות

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

כידוע, השתלות שיער מכל הסוגים הלכו ותפסו תאוצה בעשורים האחרונים עם עשרות אלפי מטופלים מסביב לעולם, שמבצעים את הטיפול בכל יום. כמובן, ההשתלה המסורתית והפופולרית ביותר היא השתלת שיער בקרקפת, אך עם זאת, ישנם מטופלים ומטופלות רבים שבוחרים לבצע השתלות שיער במיקומים שונים בגוף – בהם שיער חזה, שיער זקן וכמובן, שיער גבות.

מאחר שהגבות נודעות בחשיבותן ליצירת מראה הפנים שלנו, ובעקבות התרומה המשמעותית שלהן לעיצוב תווי הפנים הטבעיים שלנו, איבוד השיער בגבות עשוי לפגום במאפיינים הבסיסיים ביותר של המראה שלנו. כידוע, לגבות יש תפקיד חשוב גם ביצירת הבעות הפנים הייחודיות לנו, שבאמצעותן אנו יכולים לבטא את עצמנו. ישנם גורמים רבים העשויים להוביל לנשירת שיער הגבות. ראשית, נשירת שיער קשורה לרוב לתהליכים הורמונליים המתרחשים בגופנו, ולכן אפשר להבחין בנשירה עודפת של שיער אצל נשים במהלך היריון ולאחר לידה. נוסף לכך, גורמים גנטיים שונים ונטייה להתקרחות בתוך המשפחה גם הם משפיעים, כמובן, על היקף הנשירה. כמו כן, חוסרים תזונתיים של ברזל, אבץ או ויטמינים שונים יכולים לעודד נשירה עודפת של שיער, ומצד שני, גם עודף של ויטמינים עשוי להאיץ את דילול השיער. מלבד זאת, מחקרים מציעים כי גם טראומות גופניות שונות מעודדות נשירת שיער מהקרקפת ומהגבות, בהן אנורקסיה, טיפולים כימותרפיים, צריכת של תרופות מסוימות או ניתוחים שונים. לצד ההיבטים הפיזיולוגיים, הולך ומתברר כי גם לחץ נפשי ומצבי חרדה משפיעים לרעה על מצב השיער ומעודדים את התדלדלותו. הגבות ידועות גם כאזור רגיש, אשר עשוי להוות מוקד למחלות עור שונות, שבעקבותיהן מתרחשת נשירת שיער עודפת.

בעשורים האחרונים אפשר להבחין בהתבססותם של טיפולים קוסמטיים שונים, המבקשים להתמודד עם בעיית הנשירה של שיער מהגבות. אחד הטיפולים הפופולריים ביותר הוא איפור קבוע – טיפול שבמהלכו מתבצעת צביעה של הגבה בתהליך הדומה מאד לקעקוע. לעומת איפור קבוע, השתלת שיער בגבות מבקשת לשמור על המראה הטבעי של הגבה ולבצע זאת בעדינות ובדייקנות. כמו כן, השתלת השיער בגבות לא כרוכה בסיכונים של זיהומים ובעידוד מחלות עור שונות ואף שומרת על הצבע הטבעי של הגבה.

כמו לפני כל תהליך של השתלת שיער, גם לפני השתלת שיער בגבות מתקיימת פגישת הכנה בין המטופל למטפל, שבמהלכה נקבעים נתונים חשובים הנוגעים להשתלה. מאחר שמדובר בפגישה מכריעה, שבה מקבל המטופל הסברים בנוגע לטיפול, חשוב להגיע אליה מוכנים. במהלך פגישת ההכנה נידונים היבטים חשובים ביותר הנוגעים לתהליך כולו: הרופא המטפל מתכנן את מהלך ההשתלה ומיידע את המטופל בכמות הזקיקים שיועברו מהאזור התורם אל הגבות, מתאר כיצד הוא מתכנן לפזר את הזקיקים כדי ליצור מראה טבעי ומקיים עם המטופל שיחה על ציפיותיו מההליך.

הגבות, כאמור, מעניקות מסגרת לפנים, ובשל כך הצורה שלהן היא שאלה מכריעה שעולה במהלך פגישת ההכנה. מפני שמדובר באזור רגיש ועדין, ישנה חשיבות רבה לכל זקיק שיער ולמיקום שבו הוא יושתל, לכיוון הצמיחה של השערות ולפיזור שלהן על פני שטח הגבה. בדומה להשתלת שיער בקרקפת, גם השתלת שיער בגבות מתבססת לרוב על הוצאת זקיקי שיער מהאזור האחורי של הראש והשתלתן באזור המקריח. עם זאת, משום ששיער הגבות עדין יותר משיער הראש שלנו, על המטפל לבחור בזקיקי שיער מובחרים, אשר יוכלו להפיק צמיחה מהירה, עדינה, וכזו שמתרחשת בזריזות – כיאה לשיער הגבות שלנו.

מבחינה טכנית, השתלה של שיער בגבות מתרחשת תחת הרדמה מקומית (או, לפחות, אלחוש משמעותי של האזור). במהלך הטיפול, המבוסס לרוב על שיטת FUE – ממש כמו השתלת שיער בקרקפת – מועברים זקיקי שיער מהחלק האחורי של הראש אל האזור המקריח, במקרה זה – הגבות. עם זאת, מאחר שמדובר באזור רגיש, ההשתלה חייבת להתבצע תחת הקפדה מרבית על דיוק ותוך הענקת תשומת לב לפרטים המזעריים ביותר. הטיפול לא כרוך בכאבים והודות למכשור המתקדם והחדשני, שאפשר למצוא כיום בקליניקות המקצועיות, הוא גם לא משאיר צלקות או סימנים אחרים.

לסיכום, השתלת שיער בגבות היא טיפול אסתטי מומלץ ביותר עבור מי שסובל או סובלת מנשירה עודפת או מהתקרחות של שיער הגבות. לעומת טיפולים קוסמטיים אחרים, השתלת שיער עוזרת למטופל לשמור על המראה, הצבע, כיוון הצמיחה והצפיפות הטבעיים של הגבות שלו. שימו לב כי מפני שמדובר בתהליך עדין, שצריך להתבצע בדייקנות ובקפדנות, יש לבחור בקליניקה מתאימה ולעבור את הטיפול אצל מטפל מומחה ובעל ניסיון.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן