Israel Turkey x

השתלת שיער בישראל או בטורקיה – מה עדיף?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

כל גבר מקריח שמסתכל על עצמו במראה מבין כי בעידן בו אנו חיים אין כל סיבה לסבול מהתופעה, ודאי כאשר ניתוחי השתלת שיער מתבצעים באחוזי הצלחה גבוהים. גם המחיר נוח יותר כשעוברים את התהליך במדינות שכנות כשהבולטת שבהם היא טורקיה, אך האם היא באמת עדיפה על ישראל?

האם בטוח לעבור השתלת שיער בטורקיה?

אין ישראלי שחשב לעבור ניתוח השתלת שיער ולא שקל לעבור אותו בטורקיה. השתלת שיער בטורקיה נחשבת לזולה מאוד אך המחיר הוא ממש לא היתרון היחיד שלה. עם זאת, יש מטופלים שמעדיפים לעבור השתלת שיער בארץ בגלל שהם חוששים מטורקיה, בגלל ענייני הפוליטיקה שלפעמים עולים לכותרות. עם זאת, השתלת שיער בטורקיה היא הליך בטוח לחלוטין ואפשר להסתובב רחובות טורקיה עם סממנים יהודיים וישראלים בלי לחשוש. כמובן ששונאי ישראל יהיו בכל מקום והסטטיסטיקה אינה אפסית אך אם השיקול האם לעבור השתלת שיער בישראל או בטורקיה הוא ביטחוני – אין ממה לדאוג.

בטורקיה מחכים לכם הרופאים הכי טובים

אז אחרי שהבנו כי השתלת שיער בטורקיה בטוחה לחלוטין ואתם יכולים להרגיש בבית, הגיע הזמן לדבר על אחד מהפרמטרים הענייניים יותר והוא מומחיות הרופאים. איש לא מזלזל ברופאים שמשתילים שיער בארץ אך בכל זאת פרוצדורה זו הרבה יותר נפוצה בטורקיה, שאליה מגיעים גברים מתקרחים מכל רחבי העולם כדי להגשים חלום ולקבל שום קרקפת עשירה בשיער. זו הסיבה מדוע רופאים רבים מהעולם כולו מגיעים לטורקיה ומדוע הרופאים הטורקים נחשבים לטובים ביותר על פני הגלובוס. בטורקיה תוכלו לעבור השתלת שיער בכל השיטות והמומחיות שלהם היא יתרון שאין שני לו.

המחיר הכי משתלם שתוכלו למצוא בשוק

אם העובדה שטורקיה היא מעצמה עולמית בתחום השתלות השיער לא מרשימה אתכם ואתם בטוחים שהשתלת שיער בישראל תהיה טובה יותר בגלל שישראל נחשבת למדינה מפותחת יותר עם רפואה מתקדמת, יש פרמטר אחר שבוודאי ישכנע אתכם. המחלוקת על איכות הטיפול בין ישראל וטורקיה בנושא השתלות שיער היא דבר שקשה להכריע אך אין ספק כי בנושא המחיר, טורקיה מוחצת את ישראל בנוק אאוט. בעוד שבמדינת ישראל השתלת שיער תעלה בין 12 אלף ועד 30 אלף שקלים בממוצע, השתלת שיער בטורקיה תעלה בין 6000 ועד 10000 שקלים כולל הטיסות, ההסעות והמלון.

להיות עם אותם מטופלים באותה הסירה

יש רגש אחד חזק מאוד שיכול לנחם כל אחד גם ברגעים הקשים ביותר, והוא רגש הסולידריות. כאשר אדם עובר תהליך קשה ומלא בחששות לבדו זה משפיע על החוויה כולה. אין ספק כי מעבר השתלת שיער בארץ יכולה לכלול תמיכה נרחבת מבני המשפחה הקרובים למטופל כמו שאר החוג החברתי שלו אך בסופו של דבר הם לא עוברים את התהליך ביחד.  לעומת זאת כאשר בוחרים באפשרות של השתלת שיער בטורקיה, עוברים את התהליך עם עוד מספר מטופלים ואז הסולידריות עושה את שלה. גם אם מדובר באנשים שלא הכרתם לפני כן, המכנה המשותף, הטיפול, יהפוך אתכם לחברים טובים.

התקרחות היא מצב שכיח המשפיע על גברים ונשים כאחד.
התקרחות היא מצב שכיח המשפיע על גברים ונשים כאחד.

חוויה מדהימה שלעולם לא תוכלו לשכוח

השתלת שיער בטורקיה היא חוויה מדהימה שתיחקק בזיכרונכם לעד. עצם העובדה שאתם עולים על מטוס עם קבוצת ישראלים בעלי חלום משותף– לחזור עם שיער עשיר ויפהפה כמו שהיה לכם בעבר – כבר הופכת את החוויה למיוחדת יותר. אין ספק כי החוויה הזו חזקה ועוצמתית יותר מאשר השתלת שיער בארץ, מכיוון שאתם לא רק מגשימים חלום אלא גם מטיילים בחו”ל. השהות הכוללת בטורקיה אמנם לא תהיה ארוכה אלא תימשך רק מספר ימים, ולא מדובר על חופשת בטן גב, אך בכל זאת הלינה תהיה במלון מרהיב. גם היחס שתקבלו יהיה של מלכים, החל מארוחות בוקר עשירות והסעות פרטיות.

שירות וליווי ישראלי מלא לכל אורך הדרך

השתלת שיער בטורקיה עד כה נשמעת חלומית אך אתם בוודאי מעט חוששים. לא פשוט להגיע לארץ זרה ולעבור הליך כה משמעותי לחייכם, ואתם בוודאי תוהים מי יהיה שם לענות על השאלות שלכם ומי יתמוך בכם נפשית ורגשית אם תצטרכו. גם מהבחינה הזו אין לכם מה לדאוג, כי חברות ישראליות הן אלו שמתווכחות בין המרפאות הטובות ביותר בטורקיה לבין המטופלים מישראל. חברות אלו יהיו לשירותכם מהרגע הראשון ועד הרגע האחרון שכולל גם בדיקות וייעוץ אחרי החזרה לארץ. הליווי הצמוד והאישי יהפוך את החוויה שלכם להרבה יותר רגועה ובטוחה, כך שתהיו בידיים הכי טובות שיש.

מהם היתרונות להשתלת שיער בישראל?

  • אין ספק כי טורקיה היא המדינה המשתלמת ביותר לעבור השתלת שיער אך בכל זאת יש יתרונות להשתלת שיער בישראל שאי אפשר להתעלם מהם. הראשון שבהם הוא הקרבה לבית, שיכולה להיות משמעותית מאוד בעיקר לאנשים שלא אוהבים נסיעות רחוקות, ודאי כשאינם למטרות פנאי ובטח לא כשהמטרה רפואית. נסיעות רחוקות יכולות לגרום ללחץ גדול מאוד אצל חלק מהמטופלים, מה שיכול להשפיע על ההחלטה הכללית האם לעבור את ההשתלה. כמו כן יש מטופלים שמפחדים מטיסות ואז השתלת שיער בחו”ל לא תבוא בחשבון.
התקרחות נגרמת לרוב על ידי גורמים גנטיים, שינויים הורמונליים והזדקנות.
התקרחות נגרמת לרוב על ידי גורמים גנטיים, שינויים הורמונליים והזדקנות.
  • השתלת שיער בארץ הופכת את התהליך כולו לנוח יותר ברמה המנטלית והרגשית לא רק בזכות הקרבה, אלא גם בזכות החוג החברתי שיכול לתמוך בנו. אמנם כיום אפשר להתקשר מכל מקום בעזרת כרטיס SIM מקומי דרך אפליקציות מסרים מיידיות אך אין תחליף לחיבוק של בן משפחה קרוב אחרי התהליך, או ליווי שלו עד לחדר הניתוח. ככל שגיל המטופלים שמעוניינים לעבור השתלת שיער יורד, הצורך באדם קרוב שילווה את המטופל בתהליך עולה.
  • אנשים רבים מרגישים שניתוח השתלת שיער יהיה הרבה יותר בטוח בארץ כיוון שמדובר במרפאה שנמצאת בגבולות המדינה, ולא כמה מאות קילומטרים מהם. השתלת שיער היא תהליך מורכב מאוד שמצריך דיוק רב אך למרות זאת אין באמת סיבה מעשית לחשוש ממעבר ההשתלה בטורקיה. יחד עם זאת, חברה ישראלית מלווה את המטופל ומעניקה אחריות מלאה על התהליך ויש חברות מומלצות במיוחד. עם זאת ברמה הפסיכולוגית זה עניין קשה לשכנוע ויש אנשים בישראל שירגישו הרבה יותר בטוחים במעבר ההשתלה בישראל ולא בטורקיה.
ישנם מגוון טיפולים זמינים להתקרחות, כולל תרופות, ניתוחי השתלת שיער ופתרונות קוסמטיים.
ישנם מגוון טיפולים זמינים להתקרחות, כולל תרופות, ניתוחי השתלת שיער ופתרונות קוסמטיים.
  • אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מרפאה למעבר של ניתוח מסוים הוא היחס והכימיה עם הרופא. כאשר בוחרים בהשתלת שיער בטורקיה אמנם המטופל יודע מי יהיה הרופא שינתח אותו אך בכל זאת הוא לא פוגש אותו פנים מול פנים וזו עובדה שיכולה לפגוע בביטחון שלו. כמו כן לא ניתן לשוחח עם הרופא ולהכיר אותו באותה מידה כמו שניתן לבצע עם רופא ישראלי כאשר השפה היא מכשול שלא כל אחד יוכל לעבור בקלות. עם רופא ישראלי יהיה הרבה יותר קל לתקשר, יש לו את המנטליות הישראלית המוכרת והשיח יהיה נוח יותר.
  • נוחות הטיפול מתבטאת גם בכמות קטנה יותר של ימי עבודה שהולכים לאיבוד. יש ישראלים שלא יכולים להרשות לעצמם היעדרות של מספר ימים מהעבודה ולכן מסע של שלושה או ארבעה ימים לטורקיה יכול להיות גדול עליהם. מדובר אמנם בפרמטר שלכאורה נראה שולי ביחס להגשמת חלום כמו קבלת השיער שהמטופל כל כך רוצה מחדש אך לעתים מדובר בעניין קריטי שפוסל את האפשרות. כמו כן יש עובדים עצמאיים או בעלי חברות שעבורם יציאה מהארץ למשך מספר ימים תעלה יותר מהפרש המחיר של השתלת שיער בין ישראל לטורקיה.

בשורה בתחתונה – איזו אפשרות עדיפה?

אחרי שקיבלתם כל כך הרבה מידע על ההשוואה בין השתלת שיער בארץ לבין השתלת שיער בטורקיה, אתם בוודאי צריכים לישון על השאלה הזו כמה לילות כדי לקבל החלטה רציונלית. פרט אחד שחשוב לזכור הוא שההחלטה בסופו של דבר תהיה אינדיבידואלית. ההחלטה חייבת להתאים לשגרת החיים שלכם, לאופי שלכם וכמובן ליכולת הכלכלית שלכם. יש אנשים שמחיר גבוה יותר לא יזיז להם בטח בשל הנוחות של מעבר הפרוצדורה בארץ, בעוד שמטופלים אחרים יעדיפו לעבור את ההשתלה בטורקיה גם בגלל החוויה ולא רק בגלל החיסכון הרב במחיר. לפי כמות המטופלים, טורקיה כבר ניצחה!

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן