element digital WCPgROZbM unsplash e

השתלת שיער לנשים בטורקיה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בשנים האחרונות נדמה שהרפואה יכולה לפתור כמעט הכל ודאי כאשר מדובר על אסתטיקה. האסתטיקה יכולה להפריע לנו אפילו יותר מבעיות רפואיות, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בשיער. כשם שהשתלת שיער לגברים הפכה להיות פופולרית במיוחד, כך גם נשים יכולות ליהנות ממנה. זה הזמן להכיר את כל הפרטים על השתלת שיער לנשים בטורקיה, איפה הוא מתבצע ועד כמה הוא חשוב.

מי צריכה ויכולה לעבור השתלת שיער?

השתלת שיער היא האפשרות הטובה ביותר לנשים מקריחות. אולי זה נשמע לכם כמו מקרה הרבה יותר נדיר, כיוון שבדרך כלל מי שמקריחים הם הגברים, אך גם נשים יכולות להקריח ואצלן התופעה גם הרבה יותר בולטת. נשים יכולות לסבול משיער דליל בגלל כל מיני סיבות החל ממחלות שונות שתקפו אותן וגרמו להיחלשות זקיקי השערה, בעיות גנטיות שקשורות בנשירת שיער ועוד. אמנם חלק מהנשים יכולות להסתיר את ההתקרחות אך לא כולן ירצו לעשות זאת מה גם שחשוב לזכור כי מדובר בתופעה שרק מחמירה עם השנים. באופן כללי, רוב הנשים יוכלו לעבור את התהליך בלי בעיה.

השתלת שיער היא אופציה מעשית עבור נשים שחוות נשירת שיער או דלילות.
השתלת שיער היא אופציה מעשית עבור נשים שחוות נשירת שיער או דלילות.

מה היתרונות של השתלת שיער בטורקיה?

יש יתרונות כלליים להשתלת שיער ויש יתרונות ספציפיים יותר להשתלת שיער בטורקיה ועל שניהם נדבר בפסקה הבאה. היתרונות של השתלת שיער אולי נשמעים לכם ברורים יותר אך בכל זאת חשוב לחזור גם עליהם. לא מדובר בפאה ואפילו אם תבחרו בפתרון של פאה עם שיער טבעי, זה לא באמת השיער שלן ולכן אין בכלל מה להשוות. השתלת שיער מאפשרת לכן ליהנות משיער אמיתי לכל דבר שמחובר אל הקרקפת שלכם, רקמה בגוף שלכם, ולכך אין תחליף. אז למה דווקא בטורקיה? בטורקיה יש את הרופאים הכי טוב, מגיעים לשם אנשים מכל העולם לביצוע השתלות, וגם המחיר משתלם מאוד.
מתלבטת אם לעשות השתלת שיער בישראל או בטורקיה? המאמר הזה בשבילך

מדוע חשוב לעבור השתלת שיער מיומנת?

כאשר מדברים על השתלות שיער בטורקיה גם לנשים וגם לגברים תמיד עולה יתרון אחד חשוב והוא המיומנות והניסיון של הרופאים. בסופו של דבר כל רופא יכול לדעת בתיאוריה כיצד מבצעים השתלת שיער אך רופא מתחיל יכול לעשות טעויות בדרך, ולעתים טעויות קשות מאוד אפילו אם הן קטנות ודי בסיסיות. רופא מיומן יספק לכן רוגע ושלווה לאורך הטיפול כולו כך שתוכלו תמיד להרגיש בנחת כי אתם באמת בידיים טובות. כמו כן חשוב גם שהמרפאה תהיה איכותית ותיצור עליכם רושם טוב ובטורקיה תוכלו ליהנות מהרמה הכי גבוהה שיש, גם מבחינת הציוד, המתקנים וכל מה שמסביב.

איפה אפשר לעבור השתלת שיער בטורקיה?

השתלת שיער לנשים בטורקיה עוברת במרפאות שונות שאליהן תוכלו להגיע דרך חברות ישראליות שמתווכחות ביניהן לבין הלקוחות בישראל. המרפאות הללו מנוסות מאוד ולמעשה אם לא היו מהמומלצות ביותר שיש, חברו ישראליות לא היו עובדות עמן כלל. חשוב לזכור כי השתלות שיער בטורקיה גם לגברים וגם לנשים נפוצות בעולם כולו ולא רק בקרב ישראלים. חשוב כמובן לבחור היטב את החברה לפי כל פרטי העסקה, כאשר עסקה כזו כוללת בתוכה גם את הטיסה, את המלון ללינה של המטופלות, את ההסעות ממקום למקום וכמובן את התור למרפאה, הבדיקות והטיפול הרפואי עצמו.

טורקיה היא יעד פופולרי להליכי השתלת שיער לנשים בשל המרפאות האיכותיות והמחירים הנוחים שלה.
טורקיה היא יעד פופולרי להליכי השתלת שיער לנשים בשל המרפאות האיכותיות והמחירים הנוחים שלה.

אלו פעולות הכנה נדרשות לפני השתלת שיער?

לפני שעוברים השתלות שיער חשוב לבצע את כל הבדיקות כי להבין מה תהיה השיטה הכי טובה למטופל, כיצד על הרופא לבצע את הפעולה ופרטים נוספים שקריטיים לתהליך. המטופלת צריכה לספר לרופא על כל התרופות שהיא נוטלת, אם היא נוטלת, ולבצע בדיקת דם. כמו כן יש לקחת דגימה מהשיער שלה כדי להכיר את סוגו, וכך להתאים את הטיפול בצורה מדויקת יותר. יש נשים עם שיער עבה יותר, יש נשים עם שיער מקורזל או מתולתל וגם שורש השערה יכול להיות בעובי שונה או עם מאפיינים אחרים. את השיער שנלקח לדגימה יש לשמור באמצעות נוזל שימור מיוחד.

באלו שיטות ניתן לעבור את השתלת השיער?

יש מספר שיטות להשתלות שיער גם לנשים וגם לגברים כאשר שיטה אחת נחשבת כיום לפחות פופולרית אם כי עדיין מיושמת, והיא נקראת FUT. בשיטה זו נותרות צלקות לאחר הטיפול ויש צורך לבצע תפרים וזה מסביר מדוע היא אינה נפוצה כיום. שיטה מתקדמת יותר היא FUE כאשר בשיטה זו אין תפרים ואין צורך בחיתוך כלל. בשיטה זו הרופא משתיל שערה אחר שערה בראשה של המטופלת. שיטת DHI היא שיטה ארוכה יותר ומתאימה לכמות שיער קטנה יותר ובה השערות שמושתלות נמצאות בתוך עט מיוחד שפותח את זקיקי השערה ומחדיר את השערה למקום.

כיצד נוכל לבחור את המרפאה המתאימה ביותר?

אין ספק כי טורקיה היא מעצמה בכל מה שקשור להשתלות שיער אך בכל זאת יש מרפאות פחות מנוסות שמהן אתם חייבים להיזהר. יש מרפאות מנוסות מאוד שיכולות לספק לכם חוויה מדהימה ועליהן בדרך כלל יהיו המלצות רבות (המלצות על ד”ר זריאן). כמובן שמלבד קריאת המלצות עליכם גם לדבר עם החברה הישראלית שמתווכת ביניכם וכך תוכלו לדעת מה הרושם שאתן מקבלות וכמובן שחשוב גם לשמוע את המחירים. המחירים יכלים להיות זולים מאוד בטורקיה ביחס למדינות אחרות אך יש גם הבדלים שיכולים להיות ניכרים בין המרפאות עצמן. כמובן שחשוב להתייחס גם לניסיון וההמלצות האישיים של הרופא המנתח כי הוא בסופו של דבר זה שמבצע את הפרוצדורה.
לחצו כאן למאמר אודות איך בוחרים רופא מומלץ.

טורקיה היא יעד פופולרי להליכי השתלת שיער לנשים בשל המרפאות האיכותיות והמחירים הנוחים שלה.
טורקיה היא יעד פופולרי להליכי השתלת שיער לנשים בשל המרפאות האיכותיות והמחירים הנוחים שלה.

מה כוללת השתלת שיער לנשים בטורקיה?

מלבד השתלת השיער עצמה שהיא כמובן הדבר החשוב ביותר, אתן חייבות לבדוק גם את שאר פרטי העסקה. מה בדיוק כוללת העסקה? האם אתן מקבלות גם הסעה מהבית לנמל התעופה? מה איכות המלון שבו תתארחו כאשר תהיו בטורקיה באזור המרפאה? מה זמן הנסיעה בין המלון לבין המרפאה שבה תעברו את ההשתלה? כל הפרטים הללו חשובים מאוד ויכולים לשנות את ההחלטה שלכן. כמובן שיש צורך לשמוע גם פרטים שקשורים לטיפול עצמו כמו מה מידת האחריות של החברה ושל המרפאה עצמה למטופלים שלה, האם זה כולל הסכם בכתב, כיצד מתבצעת הביקורת אחרי הטיפול וכן הלאה.

כמה עולה השתלת שיער לנשים בטורקיה?

השתלת שיער בטורקיה יכולה לעלות פחות מהשתלת שיער בארץ אם כי עדיין המחיר נחשב לגבוה מאוד. השתלת שיער יכולה לעלות 10 אלף שקלים ולעתים גם פחות, כאשר הפרמטרים הללו משתנים בהתאם לשיטה שנבחרת, לכמות השערות שמושתלות וכמובן לפי המרפאה בה עובר הטיפול. כמובן שהמחיר הוא פרמטר חשוב אם כי חשוב לזכור שהוא אינו החשוב ביותר כאשר בוחרים מרפאה לטיפול כה חשוב להמשך חייכן.

מה חשוב לזכור אחרי סיום השתלת השיער?

תהליך השתלת שיער אולי נשמע לכם מסובך מאוד אך למעשה מה שמסובך לא פחות, בעיקר מהצד שלכן, הם הימים שלאחר ההשתלה. יכול להיות שהימים הללו יהיו קשים אפילו יותר מהשעות הרבות שהייתם בחדר הרופא ועברתם את ההשתלה בלי הפסקות כלל. תהליך ההחלמה לאחר סיום ההשתלה לא רק חשוב אלא קריטי. יכול להיות שההשתלה כולה תיהרס בגלל שלא תקפידו על כללים פשוטים כמו הימנעות משמש, יחסי מין, עישון, ביצוע פעילות גופנית וכן הלאה, למשך מספר ימים אחרי ההשתלה. לכן חשוב לזכור כי אם כבר הגעתם עד שלב זה, כדאי להשקיע עוד קצת ולעבור גם אותו.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן