man wearing black zip up jacket near beach smiling at the

זקיקים מהזקן להשתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אי אפשר לקחת את צמיחת זקיקי השיער ואת היכולת להשתמש בהם כמובן מאליו, ועל כך יוכלו לספר לכם עשרות אלפי גברים בישראל. תופעת ההתקרחות הופכת להיות עניין משמעותי מאוד בקרב אוכלוסיות גברים רבות בארץ ובעולם, וגם הפתרונות לעתים לא מספקים. במאמר הבא נבין כיצד זקיקי השיער מהזקן יכולים לעזור, למי ועד כמה.

מדוע יש צורך להשתמש בזקיקים מהזקן?

השתלת שיער היא תהליך ארוך ומורכב שיכול להיתקע עוד בשלב הראשון – בדיקת היתכנות ההשתלה. לפני שמבצעים השתלת שיער יש צורך להגיע לבדיקה אצל הרופא כדי שיבחן את המצב הנוכחי ויספר לכם האם יש לכם אזור תורם מספק כדי לבצע את ההשתלה לפי היקף הקרחת. ככל שהקרחת גדולה יותר יש צורך להשתמש ביותר זקיקי שערה כאשר בדרך כלל האזור התורם, זה שממנו לוקחים את זקיקי השערה, הוא האזור האחורי בקרקפת. אזור זה כמעט ולא נפגע מההתקרחות מסיבות רבות, אך לעתים גם הוא אינו מספק להשתלה. במצב כזה לא כדאי להתייאש כי יש דרך אחת אחרונה והיא שימוש בזקיקי שיער ממקומות אחרים בגוף כמו למשל אזור הזקן או החזה.

למי לקיחת זקיקים מהזקן יכולה להתאים?

לקיחת זקיקים מהזקן יכולה להתאים להשלמה של השתלת שיער. למשל, גברים שכבר עברו השתלת שיער אך עדיין אינם מרוצים מהתוצאה יכולים לעבור את ההשתלה שוב ולהשתמש בזקיקי שערה מאזור הזקן או החזה. כמו כן, אם מדובר בגבר שאינו מקריח בהיקף גדול ניתן להשתמש בזקיקי שיער מהזקן והתוצאה תהיה אסתטית. לקיחת זקיקים מהזקן כמובן תהיה נחוצה למטופלים שלא זכו לאזור תורם עשיר בשיער גם כמו בחלק האחורי של הראש או שזה הספיק להקריח לפני שפנו לרופא לביצוע ההשתלה. מצב זה הוא כמובן המצב הקלאסי לשימוש בזקיקי שיער ממקומות אחרים בגוף שאינם הקרקפת הרי במצב זה אין כל ברירה אחרת, כאשר החלופה היא הישארות במצב הנוכחי, מה שכמובן לא יתקבל על הדעת לכל גבר שחולם לקבל שיער ובשל כך פנה למרפאת השתלות שיער.

מה היתרון הגדול בלקיחת זקיקים מהזקן?

  • בעוד שזקיקי השיער שיש באזור החזה שונים מאוד מזקיקי השיער באזור הקרקפת, זקיקים מהזקן יהיו הרבה יותר דומים להם. השוני אמנם ניכר אך באופן מופחת, החל מהאורך של הזקיקים, החוזק שלהם, הצורה שלהם, כיוון הגדילה וכן הלאה. זקיקי הזקן יכולים להיות מתאימים במיוחד גם באזור הקדמי של הראש ולספק תוצאה אסתטית מאוד להשתלת השיער. חשוב לדעת כי בשונה מזקיקים מאזור הזקן, לקיחת זקיקים מהחזה תתאים בדרך כלל להשתלה באזורים הפנימיים יותר על הראש מפאת השיקול האסתטי.
  • כאשר משתמשים בזקיקי שיער מאזור מסוים בגוף, הוא הופך להיות דליל יותר בשיער. אפשר להבין את הקשר בין השניים הרי באופן טבעי למרות שיש כמות אדירה של שיער על הגוף, מדובר במספר סופי. לכן כאשר משתמשים באזור התורם יותר מידי, הוא עלול להיפגע ולהיראות דליל מאוד מה שיכניס את הרופא לדילמה לגבי כמות הזקיקים שהוא צריך לקחת ומלאכתו תהיה מוגבלת. לקיחת זקיקים מהזקן למעשה פותרת את הבעיה הזו כיוון שהפגיעה באסתטיקה תהיה קטנה יותר, על אחת כמה וכמה אצל גברים עם זקן עבות.

היכן ניתן לבצע השתלה שכוללת זקיקים מהזקן?

השתלת שיער על ידי לקיחת זקיקים מהחזה מתבצעת בשיטה שנקראת BHT והיא יכולה להתבצע על ידי רוב רובן של המרפאות שמציעות השתלת שיער. יש אמנם מרפאות שמתמקדות וממליצות בעיקר בשיטות מסוימות כמו למשל DHI או שיטת FUE  המתקדמת אך שיטת BHT היא הכרח של המציאות. כאשר אין אפשרות להשתמש בזקיקי שיער מאזור הקרקפת, הדילמה של המרפאה תהיה האם לוותר על הלקוח ולא להגשים את חלומו לקבל שיער שופע כמו בימיו הצעירים, או להציע לו את שיטת BHT. שיטה זו אמנם פחות נפוצה בגלל שלרוב הגברים יש אזור תורם מספק לביצוע השתלה מלאה אך בכל זאת השיטה עצמה מוצעת על ידי רוב המרפאות להתאמה מרבית לכל לקוח ולקוח.

בכמה זקיקים אפשר להשתמש ובמה זה תלוי?

חרף היתרונות הרבים של לקיחת זקיקים מהקן, יש גם חסרונות מסוימים שלרוב יהיו בטלים בשישים. לקיחת זקיקים מהזקן יכולה להיות רעיון מוצלח מאוד אך יש אנשים שגם הזקן אצלם דליל מאוד. גברים רבים יעדיפו לוותר על הזקן ולהעביר את השערות שגדלות על פניהם אל הקרקפת כדי להיפטר מהקרחת, אך לעתים אין די זקיקי שיער בזקן כדי לבצע את בפרוצדורה בשלמותה ולקבל תוצאה נאה. בכל מקרה גם אצל גברים עם זקן עבה וצפוף לא ניתן להשתמש בכל כמות שרוצים הרי גם היא מוגבלת, ובדרך כלל משתמשים בכמות שבין 1200 ועד 2000 זקיקי שערה. המספר הסופי מוחלט על ידי הרופא והוא מושפע כמובן מסוג הזקן, כמות הזקיקים הקיימת, העדפות המטופל, כמות הזקיקים הנחוצה להשתלת שיער מלאה לפי היקף הקרחת וכן הלאה.

כיצד נדע מהי האפשרות הטובה ביותר עבורנו?

יכול להיות שאחרי קריאת המאמר האחרון הלבטים בראשכם הפכו להיות רבים וקשים יותר. אין ספק כי השתלת שיער היא אינה תהליך פשוט, ואם נוסיף לכך את הפרמטרים הנוספים כמו ההחלמה הארוכה, המחיר הגבוה וגם המרחק מהארץ אם החלטתם לעבור את הפרוצדורה בחו”ל, מקבלים מתכון מושלם לדאגות. אף על פי כן חשוב לזכור גם לגבי התהליך עצמו וכך גם לגבי שיטת BHT ולקיחת זקיקים מהזקן או מאזור החזה – הרופא יספר לכם מה תהיה האפשרות הטובה ביותר עבורכם. הרופא הוא הדמות המקצועית ועם כל הכבוד להעדפות שלכם, לא תמיד תבינו מה המגבלות של הפרוצדורה בהתאם לטכנולוגיה הקיימת ולפרקטיקה בניתוח. לכן יש להגיע לבדיקה אצל הרופא ולאחר מכן התמונה תהיה הרבה יותר בהירה.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן