portrait photography of man looking up

זקיקים מהחזה להשתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אם נדמה לכם שכדי לבצע השתלת שיער אתם חייבים שיהיה לכם אזור עשיר בשיער בקרקפת, במאמר זה תגלו שיש לכם גם דרך אחרת: שימוש בזקיקים מהחזה. יש אמנם לא מעט חסרונות ללקיחת זקיקים מהחזה אך גם יתרונות רבים שלמעשה יכולים להציל את הסיכויים של גברים רבים להתהדר יום אחד שוב בשיער פורה וצעיר.

השתלת שיער מוצלחת תלויה באזור התורם

כדי להבין מדוע בכלל יש צורך בתהליך שבו ניתן לבצע לקיחת זקיקים מהחזה, צריך להבין את המהות של השתלת שיער. תהליך השתלת שיער למעשה מתבסס על לקיחת זקיקי שיער קיימים מהמטופל, כאשר אותם ניתן להשתיל באזורים המתקרחים. מדובר אמנם בתהליך לא פשוט אך אחרי כמה שעות של עבודה מדויקת הרופא יכול לעשות פלאים. עם זאת, התנאי להשתלת שיער מוצלחת הוא קיומו של אזור עשיר בשיער בקרקפת, אזור זה נקרא האזור התורם. האזור התורם הוא בדרך כלל האזור האחורי של הראש, בו ההתקרחות תמיד תהיה מינימלית. כאשר אין כבר לא נשאר מספיק שיער כדי לתרום לאזור אחר בראש, זו בעיה גדולה, שנפתרה בזכות לקיחת זקיקים מהחזה.

שיטת BHT לשימוש בזקיקים מחלקי הגוף

כאשר אין מספיק שיער באזור הקרקפת שממנו ניתן לתרום לאזורים הקירחים, אין אופציה אחרת מלבד מחשבה מחוץ לקופסה. שיטת BHT עונה בדיוק על הצורך הזה ובמהלכה ניתן להשתמש בזקיקי שיער מאזור החזה והזקן. אצל מהגברים צמיחת השיער בזקן מרשימה במיוחד ולכן ניתן להשתמש בשערות אלו, אך אצל מי שלא, שערות החזה יכולות להביא את הישועה. שיטת BHT נחשבת לשיטה מוצלחת מאוד כאשר זקיקי השערה יכולים להיות אסתטיים מאוד, אם כי אינם דומים לשערות הראש בצורתם וחוזקם. שיטה זו כמובן פחות נפוצה מהשתלת שיער בשימוש זקיקים מהקרקפת אך בלית ברירה משתמשים בה. טכניקת לקיחת הזקיקים בשיטה זו אמנם דומה לטכניקה שבה לוקחים את זקיקי השיער מהקרקפת אך יש הבדלים מהותיים שחשוב להכיר.

מה החסרונות בשימוש בזקיקי שיער שלא מהקרקפת?

כאשר אין כל ברירה אחרת, לא תהיה שאלה האם לקיחת זקיקים מהחזה כדאית או לא, הרי היא האפשרות היחידה. בכל זאת חשוב לציין כי לשיטה זו יש מספר חסרונות שיכולים להיות משמעותיים, עד כדי כך שלא תמיד ניתן יהיה לבנות עליה לביצוע השתלת השיער. החיסרון הראשון הוא מספרי: ניתן לקחת בין 1200 ועד 2000 זקיקי שערה מהחזה בלבד בממוצע. אמנם מדובר בכמות זקיקי שיער מרשימה אך בכל זאת לא כזו שיכולה לכסות קרקפת שלמה וגם לא חלקים גדולים ממנה. כמו כן מדובר בזקיקי שיער באיכות ירודה יחסית, הגדילה של שערות החזה שונה מאוד מהגדילה של השערות באזור הקרקפת וגם סוג השיער וחוזקו שונה מאוד. השיער יהיה מקורזל ודק יותר והצמיחה שלו אינה ישרה כלל. שיער הזקן דומים יותר לשערות הקרקפת ולכן יש שימוש בשערות החזה רק אם אין מספיק שיער בזקן.

מה היתרונות בשימוש בשיטת BHT?

  • לקיחת זקיקים מהחזה יכולה להיות בעייתית מאוד במצבים מסוימים אם כי בכל מקרה בשל איכותם הירודה, משתמשים בהם בחלקים האחוריים יותר של הראש. אם יושתלו זקיקי שיער מהחזה בחלק הקדמי של הראש, זה שאמור להיות צפוף ואסתטי במיוחד כדי להשרות מראה כזה על השיער כולו, המראה יכול להיפגע מאוד וכך השתלת השיער כולה. עם זאת, לשימוש למילוי חלקי קרקפת קירחים בחלק האמצעי, הצדדי או האחורי של הראש, לקיחת זקיקים מהחזה יכולה להיות מועילה במיוחד.
  • שיטת BHT ולקיחת זקיקים מהחזה יכולה להיות מועילה מאוד כדי לא לפגוע באזור התורם יותר מידי כדי שהוא לא ייראה דליל, וכך המראה לא יהיה מושלם חרף ההשתלה. האזור התורם שהוא בדרך כלל האזור אחורי של הראש אמנם פחות בולט, אך בכל זאת מראה שיער בדליל בחלק זה עלול לפגוע בשלמות השיער, שלמות המראה ובכך ההשתלה למעשה לא השיגה את המטרה הסופית באופן מלא. לעומת שערות הראש, שערות החזה כלל אינן בולטות ולכן אין כל פגיעה בלקיחת הזקיקים מאזורים אלו ברמה האסתטית.

 למי מומלץ לעבור השלת שיער בשיטת BHT?

השתלת שיער בשיטה זו מומלצת בעיקר לאנשים שצמיחת השיער שלהן רעה מאוד. כאשר צמיחת השיער בקרקפת אינה מוצלחת קיים חשש שלא יהיה ניתן להשתמש בזקיקי השיערה בצורה טובה וכך ההשתלה לא תהיה אסתטית ברמה המבוקשת. לקיחת זקיקים מהחזה מתאימה לאנשים שעברו כבר השתלת שיער ולא היו מרוצים מהתוצאה ודורשים לצופף עוד יותר את זקיקי השערה למראה אותנטי יותר. כמו כן שיטה זו מומלצת לגברים שסובלים מחלקים קירחים מועטים במיוחד וכמובן לגברים שאין להם מספיק שיער באזור התורם, כך שלמעשה ההחלטה תהיה בין השתלת שיער בשיטה זו ללא לעבור את ההשתלה בכלל.

איפה אפשר לעבור השתלת שיער בשיטת BHT? השתלת שיער על ידי לקיחת זקיקים מהחזה או מהזקן נפוצה מאוד בכל מרפאה שמציעה השתלת שיער מתוקף היותה נחוצה לחלק מהלקוחות. עם זאת, שיטה זו פחות נפוצה בשימוש שלה. אם אתם זקוקים לתוספת של זקיקי שיער מאזורים אחרים לא תהיה לכם בעיה למצוא מרפאות שיוכלו להשתמש בזקיקים מהשיער או מהזקן, אם כי זו נקודה שחייבים לברר מראש. כמו כן יש להתעניין במקצועיות וניסיון הרופא בשימוש בשיטה זו וכמובן המחיר הסופי. המחיר של השתלת שיער בשיטה זו מושפעת מגורמים רבים ולכן קשה לדבר על טווח מחירים מדויק, הרי בסופו של דבר מדובר בטיפול משלים או בטיפול שני לשיפור התוצאות. המחיר להשתלת שיער באופן כללי מתחילה מ-10 אלף שקלים בעיקר במדינות כמו טורקיה ויוון ויכולה להגיע בארץ למחיר גבוה פי 2 ואף יותר, בהתאם למקרה.

אולי יעניין אותך גם:
כמה עולה השתלת שיער
איך לבחור רופא מומלץ להשתלת שיער
השתלת שיער בישראל או בטורקיה – מה עדיף?
השתלת שיער בשיטת DHI או FUE – מה עדיף?

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן