WhatsApp Image    at

טיפולי שיניים בטורקיה, כל מה שצריך לדעת על כך – איך לחסוך כסף ולשמור על איכות גבוהה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

טיפולי שיניים בטורקיה

טורקיה נחשבת לאחת מהמעצמות העולמיות הגדולות ביותר לטיפולי ואסתטיקת שיניים. תעשייה זו מרוויחה מילארדים בשנה כיוון שהרבה אנשים בוחרים לטוס לטורקיה בשל האיכות גבוהה והמחיר הנמוך שמוצע שם. טיפול שיניים במרפאה בעלת שם עולה חצי מהמחיר בישראל וכולל הסעות מלון וכמובן גם טיסה לשם. חשוב לזכור שעם זאת טיפול שיניים חייב להתבצע במקום מקצועי ואם אתם בוחרים לבצע טיפול שיניים בטורקיה חשוב לוודא שהמקום אמין ומוסמך לבצע טיפולים מסוג זה.

למי הטיפולים מתאימים?

במאמר אנחנו נדבר בקצרה על שני טיפולים: השתלת שיניים, ציפוי שיניים. השתלה תתאים לכל מי שאיבד את שיניו מסיבות כאלו ואחרות בין אם טראומה קשה או מתאונה שקרתה. אנשים אלו חווים חוסר ביטחון לגבי שיניהם, קשיים בלעיסה וקשיים במראה החיצוני שלהם. שתלים דנטליים היא דרך נהדרת להחזיר לעצמכם את כושר הלעיסה, הביטחון העצמי ואת החיוך לפנים. לעומת זאת, ציפוי יתאים לכל מי שמחפש לתקן פגמים אסתטיים בשיניים ולהפוך אותן לאחידות למשל, כשיש שיניים חסרות, רווחים וכיוב’. 

מהם שתלים דנטליים? 

שתלים דנטליים הם הברגים שאליהם מחוברת מערכת השיניים החדשה. השתלים מוברגים לעצם הלסת איפה שבעבר ישבו השיניים הטבעיות ובמקומן יושב גשר שמחזיק את הכתרים המחליפים את השיניים שהיו באותו מקום. 

מה זה ציפוי שיניים וכיצד הוא מתבצע?

ציפוי שיניים הוא טיפול שמטרתו העיקרית היא לתקן פגמים אסתטיים בכדי ליצור מראה שיניים אחיד. הטיפול מתאים לכל מי שיש לו שיניים רקובות, פגומות, חסרות, חומר שן חסר, רווחים בשיניים, צפיפות בשיניים וכל מי שמעוניין בלעצב את צבע השיניים וצורתן.


הטיפול מצריך שתי פגישות בלבד ואחריהן מקבלים חיוך מסודר ואסתטי למראית עין. בפגישה הראשונה שהיא פגישת הייעוץ, הרופא עורך בדיקה כללית של שיניי המטופל ובמהלכה הרופא משחיז את שיניי המטופל באופן שיתאים לחיבור הציפויים העתידיים ויודבקו בה ציפויים זמניים שתפקידם להגן על השיניים המושחזות. ממצאי הבדיקה של הרופא נשלחים למעבדה ותוך שבוע מהשליחה מגיעים ציפויי השיניים המותאמים למטופל ומוכנים להדבקה על השיניים.


בפגישה השנייה הציפויים מודבקים לשיניים. בדרך כלל התהליך קל ואינו דורש הרדמה אך במקרים רבים הרדמה מקומית (ובמקרים מסויימים גם מלאה) נחוצה בכדי להשלים את הטיפול בצורה הכי טובה שיש. בפגישה מוצגת גם הדמייה דיגיטלית הממחישה למטופל את התוצאה הסופית ובמידה הוא מרוצה מתחילים בתהליך ההדבקה הנמשך בין 40-60 דקות. במידה והמטופל לא מרוצה, אפשר לשנות את הצורה, עובי ואפילו הצבע של הציפויים כל עוד הם מחוץ לפה. בתום ההדבקה המטופל זוכה בחיוך חדש לחלוטין.

למה לעשות טיפולי שיניים בטורקיה?

מרבית האנשים הפונים לביצוע טיפולי שיניים בטורקיה עושים זאת כי הם רוצים לשפר את החיוך שלהם או בכדי לפתור בעיות תפקודיות קיימות וכל זאת במחיר יותר זול מהטיפולים בארץ. עולם הרפואה האסתטית בטורקיה מקצועי ואמין כמו בישראל אם לא יותר. בטורקיה, תמורת מחיר נוח יחסית יש מקצועיות וטכנולוגיה משופרת, ציוד איכותי וליווי צמוד מהרגע שתיכנסו לפגישה, עד לרגע שתצאו מהטיפול ומעבר לכך. בטורקיה מטפלים באנשים מכל העולם, יש פיקוח של המדינה, מתכתבים איתכם בזמן שאתם בישראל ומסבירים ונותנים אחריות על כל התהליך בכדי להבטיח שהתוצאה שלהם משביעת רצון.


בנוסף לכך, הטיפול יכול להוות סוג של חופשה אם מתכננים את הנסיעה נכון. החופשה אמנם תתחיל בקליניקת הטיפולים אך היא תמשיך במלון ואתם תוכלו לנפוש במדינה תוך כדי.

מה המחירים לטיפולי שיניים בטורקיה?

הסיבה העיקרית שישראלים נוסעים לטיפולי שיניים בטורקיה וטיפולים אסתטיים בכלל הוא המחיר הזול והמשתלם שטורקיה מציעה.המחירים לציפויי שיניים הם בדרך כלל 2,500-4,000 שקלים לשן כיוון שמדובר בציפויים יקרים המובטחת עליהם אחריות הכלולה במחיר. המחיר להשתלת שיניים בטורקיה במרפאות ישראליות עולה בממוצע 1,500 שקלים לשתל וזאת בלי לקחת בחשבון את סוג החומר, השינויים בין מרפאה למרפאה וכדומה. לעומת זאת בטורקיה המחיר הוא שליש מהמחירים בישראל והרבה פעמים החבילה כוללת גם טיסות ומלון לשהייה בזמן ההליך. לכן, מטופלים רבים מנצלים את השהות שלהם גם לנפוש ולהנות ממה שיש לטורקיה להציע לתיירים. בנוסף, הרבה פעמים הם מקבלים הצעות לטיפולי שיניים נוספים משתלמים כמו הלבנת שיניים.


לסיום, ישנה מגמה ברורה המתחזקת כבר קרוב ל30 שנה בקרב מטופלים ישראלים ובעולם בכלל. טורקיה מיצבה את עצמה כמעצמה בינלאומית בתחום האסתטיקה ונחשבת כיעד נחשב עבור כל מי שזקוק לטיפולי שיניים או טיפולים אסתטיים בכלל. עשרות אלפי מטופלים מגיעים לטורקיה בכדי לבצע את טיפולי השיניים השונים כיוון שהרופאים שם ידעועים במומחיות שלהם, נסיונם העשיר, מקצועיותם וכמובן שגם המחיר הזול והמשתלם בהשוואה לשאר העולם.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן