sign slippery wet caution

כל מה שצריך לדעת לפני שסוגרים השתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

מי שרוצה לעבור השתלת שיער חייב לבחור את המרפאה הנכונה, לבחור את השיטה שמתאימה לו וכמובן להתכונן היטב לתהליך. המאמר הבא יספק לכם את כל המידע על השתלת שיער כך שלא יישארו לכם סימני שאלה לפני התהליך ורמת הלחץ לפני בחירה חשובה זו תרד באופן ניכר.

תהליך ארוך אך משנה את המציאות

הדבר הראשון שחשוב לזכור הוא שניתוח השתלת שיער הוא אחד הניתוחים המשמעותיים ביותר שתעברו בחייכם. בסופו של דבר השתלת שיער תשנה את חייכם בכל האספקטים, החל מהתפיסה העצמית שלכם ועד חיי הזוגיות. הביטחון העצמי שלכם יעלה בעבודה, בקרב בני משפחה וגם בקרב אנשים רחוקים יותר, תוכלו להתפאר במראה חדש ומתחושה ש”עשיתם את זהשתלה”. ניתוח השתלת שיער אמנם אינו פשוט וגם לא כל כך זול אם תצליחו לדמיין את התחושה האדירה שתהיה לכם אחריו, תוכלו לקבל מוטיבציה שתשרת אתכם בעיקר ברגעים הקשים ביותר בתהליך.

מקצועיות המרפאה – הפרמטר החשוב ביותר

אחרי שהבנו את הכלל החשוב ביותר שצריך לזכור לגבי השתלת שיער, הגיע הזמן לדבר על ההחלטות שתצטרכו לקבל. תהליך השתלת שיער אמנם יישמע לכם בהתחלה מסובך מאוד אך אם תפעלו לאט ובזהירות תוכלו לקבל החלטות מעולות שיגרמו לכם להבין שאין כל סיבה לדאגה. לצד הלוגיסטיקה שבתהליך, מיקום המרפאה, המחיר וכמובן השיטה, יש עניין אחד שנמצא מעל כולם – מקצועיות המרפאה. ככל שהמרפאה ובעיקר הרופא שעומד בראשה ומנהל אותה יהיו מקצועיים יותר, התהליך יהיה רגוע ואיכותי יותר. ההבדל בין הרופאים יכול להיות אסטרונומי וזה דבר שחשוב לזכור בעיקר כאשר מגיעות אליכם הצעות הרבה יותר זולות. אין תחליף לרופא מקצועי שהרי אפילו באותה השיטה ולאותו המטופל, שני רופאים שונים יכולים להשיג תוצאה שונה בתכלית.

איך נדע עד כמה מקצועי הרופא המשתיל?

לדבר באופן תיאורטי על רופא מקצועי זה קל מאוד אך באופן פרקטי כיצד נוכל לדעת מי מקצועי ומי לא? אחרי סקר שוק קצר תוכלו להבין מהר מאוד אלו שיטות טובות ומתקדמות יותר, תוכלו להבין מה רוב הרופאים שאתם מתייעצים איתם אומרים לכם וכמובן תוכלו לקבל עוד הרבה מידע על התהליך. כמה זקיקי שערה מוציאים בתהליך אחד? כמה אלו שיטות קיימות ומה ההבדלים ביניהם? מה לקוחות קודמים אומרים על הרופא? כל אלו יעזרו לכם לבחור את המרפאה הכי מקצועית שיש. כמובן שהניסיון של הרופא הוא פרמטר משמעותי שאי אפשר להתעלם ממנו, אך בכל מקרה יש לבצע שיחת ייעוץ אחת לפחות כדי לקבל את הרושם הראשוני שיספר לכם הרבה.
(ממליצים לקרוא את המאמר איך בוחרים רופא איכותי ומומלץ)

מהן האפשרויות שמוצעות להשתלת שיער?

יש אפשרויות רבות לדרך שבה תוכלו לעבור השתלת שיער החל מזהות המרפאה, המדינה בה תבצעו את התהליך וגם השיטות האפשריות לה. על השיטות לא נרחיב כיוון שזו החלטה של הרופא אחרי שיבחן את השיער שלכם ואת הדרישות שלכם, ועל הדרך בה נבדוק את איכות המרפאה כבר דיברנו. זה הזמן לדבר על המדינה בה תעברו את ההשתלה, כאשר טורקיה היא אחת המדינות האטרקטיביות ביותר. ניתן לעבור את השתלת השיער גם בארץ אך המחיר הרבה יותר גבוה והמקצועיות לא תמיד תגיעה לרמה של הרופאים בטורקיה שמבצעים את התהליך באופן הרבה יותר תדיר. לצד טורקיה ישנן מדינות כמו קפריסין ויוון שמציעות שירות מקצועי והולם אך לא סתם טורקיה נחשבת ל”בירת השתלות השיער העולמית”. כמובן שלא רק המחיר והמקצועיות משחקים תפקיד אלא גם הקרבה.

השתלת שיער בחו”ל זולה הרבה יותר

אין ספק כי המחיר הוא הפרמטר שעוזר לישראלים רבים לשקול את האפשרות לעבור השתלת שיער בטורקיה במקום בארץ. יש אמנם פרמטרים אחרים שמשחקים לטובתה של טורקיה כמו הניסיון, המקצועיות וגם החוויה עצמה אך בכל זאת השתלת שיער היא עסק יקר מאוד ובסופו של דבר המחיר יכול להכריע את הכף בבחירה. מתוך כל הדברים שצריך לקחת בחשבון לפני שסוגרים השתלת שיער, המחיר הוא פרמטר משמעותי שכן החוויה יכולה להגיע לסכומים של 20 אלף שקלים ומעלה, כאשר בטורקיה המחיר נחתך בחצי, ללא כל פשרה על המקצועיות או על ניסיון הרופא. התהליך בטוח לחלוטין ואף כולל ליווי מהארץ ואחריות מה שמעודד ישראלים רבים לבחירה בה.
(לחצו כאן למאמר המלא אודות מחיר השתלת שיער)

תמיכת הנציגים בארץ חשובה במיוחד

למרות שהעולם הפך להיות מקום הרבה יותר מחובר בעשורים האחרונים בזכות האינטרנט ורשתות כמו פייסבוק ואינסטגרם, ככל הנאה הישראלי הממוצע לא יוכל להגיע למרפאות להשתלת שיער בטורקיה בעצמו. גם אם יוכל להגיע לכמה מרפאות, הוא לא יוכל לדעת האם מדובר במרפאות איכותיות ומנוסות, איפה עליו לישון כדי להגיע למרפאה בנוחות, כיצד לקבוע את התור להשתלה ואף לשוחח עם הרופא לייעוץ. לכן יש חברות תווך ישראליות שלמעשה מקשרות בין הלקוחות מישראל לבין המרפאות בטורקיה וכמובן גובות עמלה. למרות שיש עמלה המחיר עדיין נמוך מאוד, על אחת כמה וכמה כאשר חברות אלו מבצעות את כל התהליך עבור הלקוח שאף משלם בשקלים.

גם הפרטים הקטנים משפיעים על החוויה

כאשר בוחרים את החברה שתקשר ביניכם לבין המרפאה בטורקיה או בכל מדינה אחרת בה תחליטו לבצע את התהליך, אתם חייבים לזכור כי מעבר למקצועיות המרפאה יש חשיבות רבה גם לכל מה שמסביב: המלון בו תלונו, המרחק בינו לבין המרפאה, איכותו, סוג המטבע בו תשלמו, האחריות שהחברה מעניקה לכם, הניסיון של החברה עצמה, היחס האישי והתמיכה המנטלית שיכולים להעניק לכם, התאריכים האפשריים למעבר ההשתלה וכן הלאה. כל אלו יכולים לשחק תפקיד משמעותי בהחלטה שלכם ולמעשה לשנות לחלוטין את החוויה שתקבלו. יש לשים לב לכל הפרטים ולקבל כמה הצעות ורק אחרי השוואה מעמיקה ביניהם תוכלו לדעת מה הבחירה הכי טובה עבורכם.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן