christian sterk PvPayVQwUiA unsplash e

כמה השתלות שיער צריך לעשות

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

השתלת שיער הולכת וצוברת תאוצה בקרב ישראלים שמבינים שמראה מושלם עם ראש מלא בשיער מחכה להם ממש מעבר לפינה. התהליך אמנם יקר ואינו פשוט כלל, ארוך מאוד וגם לא תמיד נעים, אך אין עוררין שהוא משתלם. יכול גם להיות שעקב מצבכם, תצטרכו לעבור יותר מהשתלה אחת. מתי יש צורך במספר השתלות ומתי אפשר להסתפק באחת?

טיפול ארוך, יסודי ומורכב

כדי להבין מדוע לעתים עולה הצורך לעבור מספר השתלות שיער לעומת מטופלים שעוברים השתלת שיער אחת בלבד, יש צורך להבין את עיקרי התהליך. השתלת שיער מתבצעת על ידי רופא מנוסה שמשתמש בזקיקי שיער מחלק שעיר בראש ומשתיל אותם בחלקים הקירחים. טיפול זה אמנם מתבצע בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ובטוחה במיוחד אך עדיין הוא ארוך, מורכב ודורש עבודה יסודית. כמו כן מדובר בעבודה רגישה מאוד שדורשת סבלנות, ולא יכולה התבצע תוך ניסיון לקצר את הזמן. בנוסף, האזור המושתל צריך להחלים והאזור שממנו נלקחו זקיקי השערה צריך לחדש את עצמו. כל אלו מסבירים מדוע לעתים עולה הצורך לעבור מספר השתלות שיער ולא ניתן לסיים את ההשתלה בטיפול ארוך אחד.

מתי יש צורך בהשתלה אחת?

ישנם מקרים רבים בהם המטופל יכול לסיים את כל הסיפור בטיפול אחד ארוך ואינטנסיבי. באופן תיאורטי טיפול ארוך אחד יכול להתבצע על כל מטופל אך הסיכונים בתהליך ובעיקר הצלחתו עלולים להשתנות לרעה מה שמסביר מדוע בפועל זה לא קורה. השתלת שיער יחידה יכולה להיות מועילה בעיקר כאשר מדובר על בעיה נקודתית יותר כמו סגירת מפרצים, השתלה בחלק אחד בלבד בקרקפת, כיסוי ראש כללי או הורדת קו השיער במספר סנטימטרים. בעיות אלו נחשבות לפשוטות יותר להתמודדות, באופן כזה שלרוב המטופלים לא ששים למהר לבצע את הטיפול באותה הדחיפות.

מתי יש צורך במספר השתלות?

לאחר קריאת ההסברים בפסקה הקודמת אפשר כבר לנחש לבד מתי ומדוע יש צורך במספר השתלות שיער. השתלת שיער בהיקף גדול יותר יכולה באופן תיאורטי להתבצע במהלך טיפול אחד אם כי לרוב יהיה צורך במספר טיפולים. בנוגע לשאלה כמה השתלות צריך לעשות, רק בחינת המצב הפרטני על ידי העיניים המקצועיות של הרופא יוכלו לספק את המספר שהמטופל בוודאי ירצה לדעת. השתלת שיער בהיקף גדול יותר בדרך כלל תכלול את רוב אזור הקרקפת, האחורי, הצדי והקדמי. גם אם לא מדובר באזור גדול יותר, אם רצון המטופל לקבל אזור צפוף ואסתטי יותר, יידרשו מספר טיפולים.

מה עוד משפיע על כמות ההשתלות?

  • כמות ההשתלות שמטופל יצטרך לעבור מושפעת גם מהרצונות שלו. הצלחת השתלת השיער מוגדרת בריצוי הלקוח, כאשר הלקוח מרוצה מהתוצאות הרופא עשה עבודה טובה. כמובן שיש חשיבות גם לתיאום הציפיות מול הרופא כדי שהמטופל יבין מה ניתן לעשות ומה לא ובכך מושפעת גם כמות ההשתלות. אם המטופל ירצה שיער צפוף יותר או להנמיך את קו השיער כדי לקבל מראה צעיר יותר, ייתכן כי יידרשו השתלות רבות יותר.
  • לצד רצון הלקוח, יש גם השפעה רבה על ניסיונו ומקצועיות של הרופא שקשורים זה בזה. ככל שהרופא מקצועי ומיומן יותר במלאכת ההשתלה, הוא יוכל לסיים את ההשתלה בזמן מהיר יותר. כמובן שרופא מוצלח ומנוסה לא ימהר בשום פנים ואופן אלא יבצע עבודה יסודית בכל משימה שתיקרה בפניו, אך רופא בעל שנות ניסיון רבות יכול לסיים את התהליך בזמן קצר יותר.
  • כמו מקצועיות וניסיון הרופא, גם הטכנולוגיה שבה הוא ישתמש להשתלת השיער משפיעה גם היא על משך התהליך, על קליטת הזקיקים ובכך גם על כמות ההשתלות הדרושות. יש לצין כי בחירת הטכנולוגיה לטיפול מושפעת מהפרמטרים האחרים שאותם כבר הזכרנו במאמר כמו מצב השיער של המטופל.

כיצד נדע מה יהיה טוב עבורנו?

השאלה כמה השתלות צריך לעשות תישאר בעינה גם אחרי קריאת מאמר זה ותתבהר רק כאשר יגיע המטופל לשיחת ייעוץ עם הרופא. הרופא המנתח יבדוק את רקמות השיער הקיימות בקרקפת ובשאר חלקי הגוף, יבין את רצון המטופל ויספר לו על הרצוי ועל המצוי עד להחלטה על אופן, משך וכמות הטיפולים. כמובן שישנם מספר רב של רופאים בתחום השתלות השיער, גם בארץ וגם בחו”ל, לכל אחד נקודות שוני רבות. לכן כדאי לקבל מספר עצות מרופאים שונים תוך הבנת ההשלכות של ההחלטה שתקבלו. כמות הטיפולים צריכה להתאים לו ולכן קשה להחליט באופן כללי מה ‘טוב’ לו ומה לא.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן