2019-05-19_2351

מה אסור לעשות לאחר השתלת שיער בטורקיה

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

לאחר שסיימתם את תהליך ההשתלה, יש חשיבות לשמור על מספר כללים על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולהימנע מבעיות. 
את הכללים המלאים תקבלו מהרופא האחראי על ההשתלה שלכם, אך על מנת שיהיה לכם מושג לקראת מה אתם הולכים – ריכזנו עבורכם את הנקודות המרכזיות:

  1. ב-24 השעות הראשונות אסור לחפוף או לשטוף את הראש, לאחר מכן תעשו זאת בהתאם להנחיות הרופאים.

  2. שלושה ימים ראשונים – אסור לגעת באזור הראש. על מנת לשמור על הראש ביומיים – שלושה הראשונים תוכלו להשתמש בסרט או כובע שיסופק לכם, וכן לישון על כרית שתבטיח תנועה מועטה של הראש בשינה.

  3. חמישה ימים – יש להימנע מכל פעילות מאומצת שהיא על מנת להפחית הזעה. כמו כן יש להימנע מעישון ומשתיית אלכוהול.
    יש להימנע מעישון במשך מספר שבועות לאחר ההליך, מכיוון שהוא עלול לפגוע בתהליך הריפוי ולהגביר את הסיכון לסיבוכים.
    יש להימנע מעישון במשך מספר שבועות לאחר ההליך, מכיוון שהוא עלול לפגוע בתהליך הריפוי ולהגביר את הסיכון לסיבוכים.
  4. שבוע – במשך חמישה ימים עד שבוע ראשונים יש להימנע מפעילות מינית מכל סוג שהוא. כמו כן רק לאחר שבוע, אם המצב מאפשר זאת, תוכלו לשים משהו על הראש – כל כיסוי שהוא שלא ניתן לכם על ידי המרפאה. כמו כן במהלך תקופה זו תצטרכו לבצע טיפולים משלימים של ריסוס נוזל על הקרקפת, חפיפות, הנחת קרח על האזור ועוד לפי הנחיית הרופא.

  5. במשך עשרה ימים – שבועיים – יש להימנע מהזעה ככל הניתן, ולכן להפחית בפעילות גופנית ובמאמץ.
    הימנע מפעילות מאומצת או פעילות גופנית במשך מספר שבועות לאחר ההשתלה כדי למנוע הזעת יתר או דימום.
    הימנע מפעילות מאומצת או פעילות גופנית במשך מספר שבועות לאחר ההשתלה כדי למנוע הזעת יתר או דימום.
  6. בין שבועיים לחודש יש להימנע מחשיפת הראש לשמש ורצוי אף חודשיים. כמו כן יש להימנע מתספרות.
    יש להימנע מחשיפה לשמש ושיזוף לפחות כמה שבועות לאחר ההליך כדי למנוע כוויות שמש וגירוי בקרקפת.
    יש להימנע מחשיפה לשמש ושיזוף לפחות כמה שבועות לאחר ההליך כדי למנוע כוויות שמש וגירוי בקרקפת.
  7. במשך תקופה ארוכה יותר של חודשיים תצטרכו להימנע משחייה בגלל הכלור. וכן גם להימנע מסאונה.

  8. כמו כן צביעת שיער אפשרית רק לאחר מספר חודשים.

שימו לב
כי ההוראות כאן אינן מחייבות והן עשויות להשתנות בהתאם לשיטת הטיפול ויש לעקוב אחר הוראותיו המדויקות של הרופא המטפל.

לחצו כאן לקריאה אודות “השתלת שיער בטוריקה

סיכונים של החלמה מהשתלת שיער, למה צריך לעשים לב וממה צריך להימנע?

הסיכונים הנפוצים הקשורים להחלמה לאחר השתלת שיער כוללים דימום, זיהום, צלקות, נפיחות, גירוד ו”אובדן הלם” (שוק לוס). הדימום בדרך כלל מינימלי וניתן לשלוט בו בלחץ עדין. ניתן למזער את הסיכון לזיהום על ידי הקפדה על היגיינה נאותה ונטילת אנטיביוטיקה שנקבעה. צלקות עשויות להתרחש, אך ניתן להפחית עם טיפול נכון לאחר הניתוח. נפיחות שכיחה ואמורה להתפוגג עם הזמן. ניתן לטפל בגירודים בעזרת התרופות שנקבעו. אובדן הלם מתרחש כאשר השיער המושתל או הקיים נושר זמנית, וגם הוא נורמלי.

כדי למזער את הסיכון לזיהום לאחר השתלת שיער, חשוב לעקוב אחר ההנחיות הבאות: לשמור על אזור ההשתלה נקי ויבש, להימנע ממגע או לגרד בקרקפת, להקפיד על נוהלי היגיינה נאותים במהלך החפיפה, להשתמש בתמיסות אנטי-מיקרוביאליות או שמפו שנקבעו, וכן לקחת אנטיביוטיקה לפי הנחיות המנתח שלכם הקפדה על אמצעי זהירות אלה יכולה לעזור להפחית את הסיכון לזיהום ולקדם התאוששות בריאה.

בעוד שדימום מינימלי הוא נורמלי לאחר שאתם עוברים ניתוח השתלת שיער, דימום מוגזם עלול להצביע על בעיה. הפעלת לחץ עדין ושמירה על הנחיות המנתח המומחה שלכם יכולה לסייע בשליטה על הדימום. צרו קשר עם המנתח שלכם במידה והדימום נמשך או מחמיר.

נפיחות מסוימת היא תקינה, אך יש לדווח למנתח המומחה שלכם על נפיחות חמורה או ממושכת באופן מידי. הרמה תקינה ונכונה של הראש אחרי השתלת שיער, הצמדה של קומפרסים קרים ונטילת תרופות ייעודיות שנקבעו יכולים לעזור להפחית את הנפיחות.

כדי למזער את הסיכון להצטלקות לאחר השתלת שיער, בצעו את השלבים הבאים: הקפידו על הנחיות הטיפול לאחר הניתוח שסופקו על ידי המנתח שלכם, הימנעו מלגרד את האזור, הגנו על הקרקפת מחשיפה מוגזמת לשמש, השתמשו בקרם הגנה או חבשו כובע כאשר אתם בחוץ, ותשקלו לעבור טיפולים לצמצום צלקות המומלצים על ידי המנתח שלכם, כגון טיפול PRP לשיער. טיפול בטוח ואמצעי זהירות נכונים יכולים לעזור למזער את הופעת הצלקות ולקדם ריפוי מיטבי.

כן, אובדן הלם יכול להתרחש לאחר השתלת שיער. התופעה מתייחסת לנשירה זמנית של שיער מושתל או קיים. היא מתרחשת בדרך כלל במהלך השבועות הראשונים לאחר ההליך ונמשכת מספר חודשים. צמיחת שיער חדשה מתחילה בדרך כלל תוך מספר חודשים, ומשתפרת בהדרגה עם הזמן. אובדן הלם (שוק לוס) קורה כאשר שיער מושתל או קיים נושר באופן זמני והתופעה נחשבת לנפוצה מאוד לאחר השתלת שיער. אל דאגה כי צמיחת שיער חדשה מתחילה תוך מספר חודשים משתפרת בהדרגה עם הזמן.

הימנעו מפעילויות מאומצות, הרמה של משקלים כבדים, שחייה, סאונות, חדרי אדים, חשיפה ישירה לשמש, עישון וצריכת אלכוהול ועוד פעילויות שהרופא שלכם ימליץ להימנע מהן. במהלך תקופת ההחלמה הראשונית חשוב להתמיד בכך כדי למזער סיכונים ולקדם ריפוי תקין.

אכן כן, הוראות טיפול ספציפיות לאחר הניתוח כוללות בדרך כלל טכניקות חפיפה מתאימות, הימנעות ממוצרי שיער מסוימים, טיפול עדין באזור הנמען והשתתפות בפגישות מעקב כמתוכנן.

שימו לב לסימנים כמו דימום מוגזם, כאבים עזים, אדמומיות או נפיחות מתגברת, חום מתמשך, החמרה בזיהום או כל דאגה לגבי מראה השיער המושתל. חשוב ליצור קשר עם המנתח שלכם אם אתם מבחינים בסימפטומים כלשהם.

בהחלט כן, תרופות ותוספי מזון מסוימים, כגון מדללי דם או כאלה המפריעים לריפוי פצעים, יכולים להשפיע על תהליך ההחלמה. תיידעו את המנתח שלכם על כל התרופות והתוספים שאתם נוטלים כדי להבטיח החלמה נכונה והתאמות פוטנציאליות.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן