WhatsApp Image    at

סיפור ההשתלה המטורף של חייא

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

עברתי על הקבוצה הזאת הזאת וראיתי שכולם משתפים את החוויה שלהם בטורקיה, מודים על השירות, ומקווים לתוצאה טובה.

החלטתי בעקבות הקבוצה הזאת גם לעלות פוסט ואצרף לכם תמונות מכל התהליך שלי עד לתוצאה כיום לאחר עשרה חודשים.

כשהתחלתי לברר על השתלת שיער בטורקיה פנו אליי מלא סוכנים חלק לחצו יותר שאסגור אצלהם כי הרופא שלהם מספר 1 (איך יש אלף רופאים בטורקיה וכולם מספר 1 ?) וחלק היו קלילים יותר אבל לא ראיתי מלא לקוחות ישראליים שעשו וזה הפריע לי מאוד.

בסופו של דבר סגרתי כרטיס טיסה דרך הנציג של ד”ר זריאן בישראל גל וקנין, אני חייב לציין שמהרגע הראשון נוצר בינינו חיבור מדהים של הבנה בין התיאום ציפיות שלי למה שגל הסביר לי, דבר נוסף שגרם לי לסגור דרכו זה שראיתי כל כך הרבה לקוחות שטסו דרכו ומרוצים, לא מרוצים אחרי שבוע או שבועיים אלא אחרי שנה ושנה וחצי! הצטרפתי לקבוצות הווצאפ והטלגרם של זריאן וראיתי כל כך הרבה ישראליים שמשתפים את החוויה שלהם בצורה הכי שקופה שיכולה להיות, בקיצור סגרתי טיסה אפריל 2019.

החוויה בטורקיה: הטיסה, השהות, האירוח, השירות, היחס, הלבביות שקיבלתי מהצוות היה מדהים וחם מאוד אבל למי אכפת ? אני רוצה תוצאות טובות, ביקשתי מהצוות ‘צפוף צפוף’ כל הזמן, ובאמת בסיום הטיפול אהבתי את צורת העבודה.

חזרה לארץ והחלמה: התקופה של השבועיים הראשונים דרשה ממני טיפה התייחסות להשתלה (חפיפות, מנוחה, שמירה על ההשתלה, אנטיביוטיקה וכ”ו) בכל השלב הזה גל הנציג איתי בטלפון ונותן לי הדרכה צמודה שחס ושלום לא אעשה שום טעות!
לאחר השבועיים הראשונים הכל כבר זרם והיה קל יותר, המשכתי בשגרת חיים, ולפי הספר ככה קרה – השיער המושתל צמח ונשר, ולאחר תקופה של שלושה חודשים התחילו לבצבץ להם שיערות קטנות וחמודות, לאחר שישה חודשים ראיתי כבר שינוי מאוד משמעותי בשיער לטובה, ומאז השיער רק הולך ומשתבח!

אני מצרף לכם מספר תמונות מהמסע שלי, בהצלחה מושתלים?

WhatsApp Image 2020-02-05 at 1.48.20 PM (2)
WhatsApp Image 2020-02-05 at 1.48.21 PM
WhatsApp Image 2020-02-05 at 1.48.21 PM (1)
WhatsApp Image 2020-02-05 at 1.48.20 PM (1)
WhatsApp Image 2020-02-05 at 1.48.22 PM
WhatsApp Image 2020-02-05 at 1.48.22 PM (1)

קודם
הבא

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן