בניית תכנית השתלה עם זריאן

בניית תכנית השתלה עם זריאן

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בתמונה אתם יכולים לראות את זריאן עושה בדיקת מיקרוסקופ –

מה היא בודקת?

מה עובי הפאנץ שבו ישתמשו לצורך הוצאת זקיקים? – יהיו מטופלים שיצטרכו פאנץ׳ עם קוטר גדול יותר, וכאלו שיצטרכו פאנץ׳ עם קוטר קטן יותר. הכל תלוי בעובי הזקיקים של המטופל.

**מהי השיטה הנכונה לטיפול? – **בחלק מהמקרים באבחון הראשוני יהיה קשה לקבוע מה השיטה הנכונה להשתלה, במקרה כזה נבקש מהמטופל להגיע יום קודם כדי לעשות בדיקה עם זריאן ולהחליט אם עושים טיפול dhi או fue.

מהו סוג השיער של המטופל ואיך נכון לטפל בו? טיפול בשיער מקורזל שונה במהותו מטיפול בשיער חלק או טיפול בשיער דק. חשוב להבין לפני הטיפול מה סוג השיער ולהתאים את הצוות המומחה הנכון.

**כמה זקיקים ניתן לקצור מהאיזור התורם? **אם האיזור התורם עשיר בזקיקים תיהיה יד חופשית יותר בטיפול להשתמש בו ולנצל אותו, אבל אם אנחנו מוגבלים בכמות הזקיקים תכנון הוצאת הזקיקים הוא קריטי כדי לא להשאיר איזורים עם מראה דליל מידי באיזור התורם

**באיזו תפזורת יש להוציא את הזקיקים? **בהמשך לכמות הזקיקים האפשרית שאפשר להוציא זריאן בשלב זה גם מתכננת את תפזורת הזקיקים – כמה זקיקים לוקחים ומאיזה איזור.

תענוג לצפייה !

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן