עומר לאחר  חודשים התוצאה בדרך

עומר היקר לאחר כמעט 6 חודשים – מספר על חווית ה-PRP

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

אהלן חברים!
חצי שנה אחרי השתלת שיער אצל זריאן (האלופה) באיסטנבול – הגיע הזמן לטיפול prp!
(לא אני לא עובד בתחום ולצערי אני לא מקבל אחוזים על הפוסט) לאחרונה חקרתי את הנושא לעומק והייתי שמח לשתף את המידע איתכם!

טיפול prp (בשפה הכי פשוטה בעולם) הוא טיפול שבו לוקחים דם, מוציאים ממנו את החלקים הטובים שבו, ומזריקים אותו לקרקפת בעזרת מכשיר מיוחד..

אחרי שבחרתי כן לעשות prp עשיתי אותו בקליניקה של נטוארלוק בגבעת שמואל… בזכות המכשור החדיש, הקליניקה המטופחת והנקייה והכי חשוב- הצוות המיומן!
אז אחרי מחקר מקיף שבו התלבטתי האם לעשות את הטיפול או לא הנה כמה ממצאים:

  1. ״הטיפול הוא מיותר״- טיפול prp הוא טיפול שגם ספורטאים מקצועיים עושים אחרי פציעות באיזורים מסויימים. האופן הוא פשוט.. מזריקים לגוף את הדם שלך (הכי טבעי בעולם) באיזור מסויים וכך מעודדים זרימת דם טובה יותר שם, דבר שמשפר באופן משמעותי את הקליטה והצמיחה של השערות.
  2. ״אני כבר משתמש בתכשירים ותרופות אחרות, אני לא צריך עוד טיפול״- גם אני התלבטתי אם לקחת מינוקסי/ פורפסיה… והתייעצתי עם רופאי עור מומחים בארץ וכולם אמרו את אותו דבר: ״מינוקסי ופורפסיה זה סבבה- אבל הדבר הכי חשוב אחרי השתלה זה הגיינה וprp”… מציע לכם להתייעץ עם הרופא עור שלכם למתלבטים בנושא
  3. ״אני לא אחרי השתלת שיער אז אני לא צריך״ לצערי לא הכרתי את העולם הזה לפני ההשתלה אבל מסתבר שהוא עוזר באופן משמעותי לשיער הקיים (גם למקריחים שלפני השתלה)
  4. ״הטיפול כואב״- הטיפול לא נעים אבל אורכו הוא 2 דקות ו12 שניות בדיוק!! טיפה מציק אבל שווה את זה ולחלוטין לא כואב
  5. ״הטיפול יקר״- נכון, הוא טיפול לא זול אבל כשאתה לוקח את הטוב ביותר אתה גם משלם בהתאם.. בזכות המכשור החדיש הנקי והמקצועי, הצוות המדהים והקליניקה המטופחת זה לגמרי שווה את זה… גם בואו, זה טיפול שעושים אחת לכמה חודשים ולכן לא מאוד מכביד על הכיס.

    זהו, שמחתי לעזור אם מישהו התלבט
    מוזמנים בכיף לפנות אליי גם בפרטי 🙂
    שבת שלום לכולם!!!!!!

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן