straight razor kit

השתלת שיער ללא גילוח

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בעוד הפופולריות של השתלות השיער הולכת ועולה בקרב ישראלים, נראה כי לא רבים מכירים את האפשרות לביצוע השתלת שיער ללא גילוח. נשירת שיער עודפת והתקרחות הן תופעות אסתטיות שכיחות, הנובעות משלל סיבות – החל מגורמים גנטיים, עבור בשינויים הורמונליים וכלה בהשפעות נפשיות, בטראומות פיזיולוגיות ובחוסרים (או עודפים) תזונתיים.

כידוע, לפני השתלת שיער יש לגלח את שיער הקרקפת כדי לאפשר למטפל להוציא את זקיקי השיער מהאזור התורם ולהשתיל אותם באור המקריח. בשל כך, לאחר ההשתלה נותר המטופל עם ראש מגולח, שעליו לכסות באמצעות כובעים, מטפחות או בדים כדי למנוע חשיפה לשמש או לגורמים מזהמים. בהתחשב בעובדה שלא רק גברים מקריחים, האפשרות לא לגלח את השיער לפני ההשתלה פותחת את הטיפול גם בפני נשים רבות, אשר מעדיפות, בדרך כלל, לא לגלח את ראשן לגמרי.

השתלת שיער ללא גילוח היא שיטה המבוססת על היקף טיפולי מצומצם יותר, ולכן היא מתאימה למטופלים שזקוקים למילוי נפח השיער, לטיפול בנשירה לא מסיבית או בהתקרחות קלה יחסית. בשיטת DHI משתמש המטפל בעט הנקרא choi – בקצה ה”עט” ישנה מחט דקיקה, שעליה מונח זקיק השיער העתיד להישתל. הקוטר של המכשיר קטן ובשל כך הוא מאפשר השתלת זקיקי שיער בצפיפות מרבית. כמו כן, השימוש בעט מאפשר השתלה ללא חיתוך של העור, מה שמונע כאבים ודימומים, אשר משולבים, בדרך כלל, בהשתלות שיער רגילות. בדומה להשתלות שיער המבוצעות בשיטת FUI, גם בשיטה זו זקיקי השיער נקצרים על ידי הרופא המטפל מהאזור התורם – שהוא, בדרך כלל, האזור האחורי של הראש. עם זאת, בשיטת DHI ללא גילוח, זקיקי השיער שוהים זמן קצר בלבד מחוץ לגוף, ולכן האיכות שלהם לא נפגמת.

לעומת השתלת שיער בשיטת FUI, שבמהלכה מושתלים זקיקי שיער רבים (4,000-4,500 זקיקי שיער במהלך 10 שעות טיפול, בממוצע), במהלך השתלת שיער בשיטת DHI מושתלים הרבה פחות זקיקים: 2,000-2,500 זקיקי שיער מושתלים בממוצע לאורך 10 שעות טיפול. בשל כך, שיטה זו מתאימה בעיקר למטופלים הסובלים מהתקרחות מקומית וקלה ואשר זקוקים למילוי נפח השיער והגדלת הצפיפות שלו. כמו כן, הטיפול בשיטה זו, ללא גילוח, מתאים כמובן למטופלים ולמטופלות עם שיער ארוך, אשר לא מעוניינים בגילוח שיער הראש שלהם לפני הטיפול. לאחר השתלה מסוג זה, מראה השיער נותר טבעי לחלוטין ואין כל זכר לביצוע ההשתלה – לא רק שהראש איננו מגולח, גם הקרקפת איננה מצולקת, מדממת או מדגימה סימנים אחרים.

יתרון נוסף ומובהק של השתלת שיער ללא גילוח הוא זמן ההחלמה המזערי של הטיפול. לעומת השתלת שיער קלאסית, השתלת שיער ללא גילוח מאפשרת למטופלים לחזור לשגרת חייהם מיד עם תום הטיפול: הם לא צריכים להסתיר את הקרקפת ואיננם מתמודדים עם כאבים או דימומים. לרוב, שיטת ההשתלה ללא גילוח איננה כרוכה בסיבוכים או בתופעות לוואי.

עם זאת, מובן שהשתלה מסוג זה לא מתאימה לכל אחד, אלא בעיקר למטופלים שזקוקים להשתלה של מספר לא רב של זקיקי שיער. מטופלים המעוניינים בהגדלת נפח השיער באופן משמעותי לא יסתפקו, ככל הנראה, בהשתלה של 2,000-2,500 זקיקי שיער בלבד.

אם אתם מעוניינים בביצוע השתלת שיער ללא גילוח, חשוב שתשימו לב כי קליניקות רבות מציעות טיפולים ללא גילוח, אולם בפועל – במהלך הטיפול – מגלים המטופלים כי האזור התורם דווקא מגולח. אמנם מדובר בגילוח נקודתי, אך נראה כי הקליניקות מטעות את ציבור המטופלים ועל כן חשוב לברר את הפרטים המדויקים מבעוד מועד.

לסיכום, השתלת שיער ללא גילוח היא פתרון יעיל עבור אנשים ונשים רבים, הסובלים מנשירת שיער עודפת אך לא מהתקרחות מסיבית. היא מתאימה למטופלים שלא מעוניינים לגלח את שיער ראשם בטרם הטיפול ואשר שואפים לחזור לשגרת החיים ללא כל סימנים נראים לעין מיד לאחר השתלת השיער.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן