WhatsApp Image    at

טל נחמן – סיפור ההשתלה המלא

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

זה התחיל אצלי כמו אצל המון גברים יחסית בגיל מוקדם, בגיל 18 שהתגייסתי לצבא בלטו אצלי המפרצים בתחילה זה לא כל כך הפריע לי אבל בצבא זה כבר עם הזמן המפרצים גדלו וממש נהיה לי ‘קבריולט’ בראש כל השיער נשר לאט לאט ואיתו ביחד הביטחון והדימוי העצמי, ניסיתי להלחם בזה ממש, ניסיתי הכל – זה התחיל מכל מיני סוגי שמפו שעולים הון ועבר לויטמינים טיפולים מבטיחים אצל כל מיני קלניקות ומכונים קסדות מיוחדות שמשחררות גלים אלקטרוניים אבל אין שום דבר זה לא עזר, ההפך הנשירה כילתה כל איזור עם שיער בראשי.

בגיל 21 אני מוצא את עצמי ללא שיער בכלל בכל החלק העליון של הראש, דבר שגרם לי לדיכאון גדול, המראה הופך אותי למבוגר אני בסך הכל בן 21 ונראה בן 30 לפחות, אבל הייתי די מיואש נמאס לי כבר לישפוך כל כך הרבה כסף שאין לי ושום דבר לא עזר.
(לחצו כאן למאמר אודות “גיל מומלץ להשתלת שיער“)

ובנוסף התוועדתי לבעיה הגדולה ביותר של כמעט כל האוכלסייה הגברית (וגם הנשית..) במזרח התיכון ובפרט בישראל, הנתונים מראים ש90% אחוז מהגברים קירחים או ממש בדרך להקריח…
למעשה כל מה שנותר לי זה להרים ידים ולהשלים עם הגורל.. אומנם אני צעיר אבל מכאן אני ימשיך את חיי ללא שיער המסמל צעירות על ראשי…

אבל כמו בסיפורים הטובים שיש עד ש.. אז גם אצלי זה קרה עד שיום אחד במהלך חיפוש באינטרנט התוועדתי לטיפול מיוחד להצמחת שיער והוא ‘השתלת שיער’ בהתחלה חשבתי לעצמי מה לי ולניתוחים בסך הכל אני אדם בריא, אבל ככל שהעמקתי בחיפוש הבנתי שמדובר בסך הכל בטיפול קוסמטי פשוט שבו נלקח שורש חזק ובריא מהחלק האחורי של הראש ומושתל בחלק הקידמי באיזור המקריח.

וואוו נשמע מעניין סוף סוף לא משהו דימיוני וחסר הגיון להצמחת שורש מת.. אלא פשוט לקחת שורש חי ובריא ממש כמו עץ שנעקור אותו מהשורש ונעביר אותו למקום אחר הוא ימשיך ליגדול..
יצרתי קשר עם הבית חולים ונדהמתי מהמחירים ביקשו ממני 40-50 אלף שקל.. מה לי ולמחירין האלה רק אתמול השתחררתי מהצבא כמובן שסירבתי בחיוך. (למאמר אודות מחיר השתלת שיער לחצו כאן)

אבל לא התייאשתי המשכתי לחפש וגיליתי עולם שלם של השתלות שיער ולעולם הזה קוראים ‘טורקיה’ המעצמה הגדולה בעולם לטיפולים אסטתיים והשתלות שיער. בטורקיה לבדה יש מעל 400 מכונים להשתלות שיער החל ממחירים אפסיים של 1500€ ועד למחירים של 10000€. כמובן שגם מלא חאפרים הרי בטורקיה זה לא כמו בישראל עם מלא תקנים ופיקוח כל אחד שיודע לעשות את העבודה פשוט יכול ללכת לפתוח קלניקה ולשווק את עצמו. מדהים ! אבל מאוד מפחיד !

מה עושים ??
התקשרתי לחבר שטס מלא לטורקיה שינסה לתת לי כיוון ועזרה. כמובן שהחבר נרתם לעזרתי מאחר וידע את גודל המצוקה שלי… וגם שלו… ומהר מאוד הגיעו התוצאות, והם: בשום אופן לא ללכת לקלניקה, בקלניקה האנשים לא מוסמכים יש פשוט ד”ר שהוא מנהל את הקלניקה אבל הוא בעצמו לא מבצע את הטיפול אלא פשוט המתמחים והטכנאיים שלו ללא כל הסמכה ברפואה.
בלי לחשוב פעם נוספת ירדתי מהקלניקה הרי אני ממש לא מחפש הרפתקאות בראש שלי ועוד במשו רפואי. מה שכן הוא המליץ לי ללכת לבית חולים מאוד יוקרתי בטורקיה בית חולים גדול מאוד לכל הרפואה האסטתית ששם נמצא ד”ר זריאן שהינו מומחה גדול להשתלות שיער ובעל ניסיון רב שנים. והכי חשוב שהד”ר בעצמו מבצע את ההשתלה !!!

אוופס, זה תפס את תשומת לבי! גם בית חולים גם הד”ר בעצמו – מעולה!
רק נשאר לברר שני דברים איך יתבצע האיבחון אם אני בארץ והד”ר בטורקיה ?
והחלק החשוב ביותר זה המחיר !

יצרתי קשר עם הבית חולים והופתעתי לגלות שהמחיר הוא מאוד אטרקטיבי ומתאים לי ובטוח כמעט לכל אחד חבילת ‘הכל כלול’ בפחות מעשרת אלפים שקלים !!!
לגבי האיבחון .. קל ופשוט שלחתי לד”ר תמונות שלי בווצאפ הוא אישר שאני מתאים לביצוע ההשתלה.
זהו מה שנשאר לי לארגן תיק קטן וכרטיס טיסה.
טסתי לטורקיה ולקבלת פנים שציפתה לי פשוט לא האמנתי! כל החששות שהיו לי על טורקיה נעלמו ברגע אחד !

ישר מהנחיתה לאחר שאספתי את המיזוודה שלי חיכה לי נהג נחמד שמיד לקח את המיזוודה שלי עלינו למיניוואן מפואר מאוד ונסענו למלון, נחתי, התאוששתי מהטיסה יצאתי לטייל טיפה חייב לציין שהאנשים ברחוב מאוד התלהבו שאני מישראל אנשים נחמדים מאוד. חזרתי למלון ולמחרת בבוקר כבר חיכה לי הנהג שוב בקבלה לאסוף אותי לבית חולים, מיד כשהגעתי לבית חולים ראיתי מקום רציני מאוד בניין ענק עם 10 קומות מלא מחלקות החל מטיפולי שיניים ולייזר עד לניתוחי אף ואוזניים. הלכנו לעשות בדיקות דם, מיד לאחר מכן נפגשתי עם ד”ר זריאן גיליתי אדם מופלא שישב והסביר לי מה הוא הולך לעשות, מאיפה הוא יקח את הזקיקים להיכן הוא ישתיל אותם כמובן שהוא שירטט לי עם טוש את הקו שיער שאני רוצה ומיד לאחר האישור שלי התחלנו בטיפול.

הופתעתי מאוד מהקלות של הטיפול במהלך הטיפול שמיתבצע בהרדמה מקומית בלבד שוחחתי בטלפון עם אישתי עם חברים אפילו קצת נירדמתי. מיד בסיום הטיפול חבשו לי את הראש, חזרנו למלון, למחרת חיכה לי שוב הנהג הנחמד בקבלה, נסענו לבית חולים שם הד”ר הוריד את התחבושת שטף לי את הראש בדק אותי וזהו יצאנו לטייל כל היום, למחרת שוב חפיפה בדיקה טיול וכבר בערב חזרתי לישראל, זהו קצר וקולע ולא יקר,
אבל עכשיו נשאר לי רק ליבדוק האם הטיפול הזה יצמיח שיער או שמה התבדתי וזה יתווסף לאוסף של הטפולים מלאי כישלונות שלי..??

אבל ממש לא !!! הופתעתי לגלות שלאט לאט השיער שהושתל צמח אומנם בהתחלה באופן חלש ואיטי אבל לאט לאט נבנתה הצורה, כמובן שההתרגשות שלי גברה מיום ליום, כל החברים שלי שהמתינו לראות מה יעלה בגורלי פשוט נדהמו, כמובן שגם הם סגרו טיסה וטסו לד”ר זריאן המושיע הקטן שלנו.
כיום חזר לי כל השיער שהיה לי בגיל צעיר ואפילו יותר מזה!!
חשוב לי להעביר את הבשורה הזו לכל אחד, כיום שאני הולך ברחוב ורואה אדם שמקריח או קירח ואני מיזדהה איתו במצב אני שמח להכווין אותו לד”ר זריאן שעזר לי זה פשוט מדהים מה שינוי קטן יכול לעשות לבן אדם !!

אני אשמח יותר מלעזור לכל מי שירצה גם להיפתר מהעול הזה וכן כן מהסבל הזה של הנשירה – מוזמנים לפנות אלי בווצאפ למספר 0546234707 ואשמח להשיב לכל אחד מיכם.
מצרף פה תמונות שלי לפני הטיפול ואחרי.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן