Depositphotos  l  e

השיטות השונות להשתלת שיער

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

טורקיה הפכה בשנים האחרונות למעצמת השתלת שיער. היא מאפשרת גם טיפולים מקצועיים וגם שהות ואירוח ברמה גבוהה מאוד, והכל במחירים נוחים ובמרחק טיסה קצרה.

ישנן מספר שיטות להשתלת שיער, השיטה הישנה ביותר היא ה- FUT, בשיטה זו נקצרת רצועה מאזור האחורי של הראש בו ישנו שיעור רב, הרצועה נחתכת לחתיכות קטנות המכילות מספר זקיקי שיערה כל אחת, המושתלות בכל רחבי הראש במקומות הזקוקים לכך.

בהשתלת שיער בשיטה זו תישאר צלקת באזור ממנו נלקחה הרצועה, צלקת שתוכל להיות מכוסה בזכות השיער מסביב, במידה ולא עושים תספורת קצרה במיוחד.

השיטה הבאה היא FUE, בשיטה זו השיערות להשתלה נלקחות שיערה שיערה מהאזור התורם, באופן שמותיר את האזור התורם ללא קרחות. על מנת לבצע השתלה בשיטה זו יש לגלח את הראש כולו. השתלה באופן זה אורחת אמנם יותר זמן, אך לא נותרות צלקות בעקבותיה. המחיר של השתלה בשיטה זו יקר יותר מ- FUT.

השיטה האחרונה היא DHI – Direct Hire Inplant – שיטה זו דומה ל-FUE אך היא עושה שימוש במכשיר מיוחד שלא מצריך יצירת חתכים על מנת להוציא את זקיקי השיערה ולהשתילם. בשיטה זו אין צורך לגלח את הראש על מנת לבצע את התהליך. בנוסף, צפיפות השיער אליה ניתן להגיע בעזרת שיטה זו היא גבוהה יותר.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן