השתלת שיער הכי טובה בעולם

השתלת שיער הכי טובה בעולם – תוצאות מרשימות

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

התקרחות ונשירת שיער הן תופעות שכיחות יותר מתמיד ויכולות לקרות לכל אחד, גברים ונשים בארץ ובכל העולם. מחקרים בנושא צופים שעד גיל 60, כ-80% מהגברים יחוו מידה מסוימת של נשירת שיער. עם עלייה מתמשכת בכמות הגברים אשר חווים בעיה זו, אין זה מפתיע שכמעט 40% מהנשים גם הן מתמודדות עם התופעה. מגוון גורמים כמו גנטיקה, הורמונים, מתח נפשי ואורח חיים מובילים להתקרחות ונשירת שיער. הטכנולוגיה החדשנית שקיימת היום מאפשרת לבצע ניתוחי השתלת שיער כי טובה בעולם ולספק תוצאות מרשימות לטווח הארוך. ההשפעה על המראה והתחושה הפנימית של המטופלים היא אינדיקציה מדוע אנשים כה רבים מעדיפים לעבור את הניתוח החדשני הזה על פני פתרונות אחרים לשיקום השיער.

מהי השתלת שיער הכי טובה בעולם? כיצד ההליך החדשני מתבצע ומהן הטכניקות הפופולריות ביותר? כל התשובות מחכות לכם בהמשך המאמר.

מהי התקרחות ומדוע היא מתרחשת?

למראה השיער שלנו קיימת השפעה רבה גם על המראה החיצוני וגם על תחושת הדימוי האישי והביטחון העצמי שלנו. התקרחות היא תופעה לא נעימה שיכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים שונים כמו גנטיקה, הורמונים, שינויים תזונתיים, שינויים באורח החיים וכדומה. התקרחות הינה מצב שבו זקיקי שיער מוחלפים ברקמה סיבית, המופיעה בקרב גברים ונשים כאחד, לרוב לאחר גילאי 25 – מה שמונע מהשיער באזורים מסוימים לצמוח. שני הסוגים העיקריים של התקרחות הם התקרחות גברית והתקרחות נשית. התקרחות גברית מתרחשת בדרך כלל בחלק העליון של הראש וגורמת לנסיגת קו שיער ולהידללות שלו באזור זה. התקרחות נשית מתרחשת בדרך כלל בקדמת הקרקפת ויכולה להופיע בתור שיער דליל או אובדן מוחלט של שיער באזור. נשירת שיער יכולה להיגרם גם על ידי מספר גורמים נוספים כגון מתח, מחלות, תופעות לוואי תרופתיות או מצבים רפואיים מסוימים.

מהו ניתוח השתלת שיער וכיצד הוא מתבצע?

ניתוח השתלת שיער הוא הליך רפואי הכולל העברת זקיקי שיער מאזור אחד בגוף לאחר. הוא מעניק פתרון יעיל ומיטבי לטיפול במצבים של נשירת שיער, התקרחות ושיער דליל ומאפשר להחזיר למטופלים את מראה השיער השופע. ההליך כולל הסרת זקיקי שיער בריאים מאזור התורם, בדרך כלל מהגב או צידי הקרקפת, ולאחר מכן השתלתם לאזורים שבהם יש דלילות או התקרחות. לבסוף השערות המושתלות יצמחו באופן טבעי במיקומן החדש. ניתוח השתלת שיער יכול להוות פתרון יעיל לאלו מכם אשר סובלים מנשירת שיער והתקרחות בקרקפת ומעוניינים להחזיר את המראה הטבעי  והמלא של השיער שלכם.

מה קובע את השלת שיער הכי טובה בעולם?

השתלת שיער היא הליך פופולרי וחדשני המשמש לשיקום צמיחת שיער טבעית. הניתוח מתבצע היום בקליניקות רבות בכל העולם, אז מה בדיוק משפיע על השתלת שיער הכי טובה בעולם? לקבלת תוצאות מיטביות יש לבחון את רמת המומחיות של הרופאים והכירורגים, את אחוזי ההצלחה של ניתוחי השתלות השיער בקליניקה ואת המוניטין שלה. השתלת שיער איכותית המתבצעת נכון מצליחה לספק תוצאות בעלות מראה טבעי בהליך בטוח וללא כאבים.

באילו טכניקות השלת שיער הכי טובה בעולם מתבצעת?

היום קיימות מספר טכניקות שונות לביצוע ניתוחי השתלת שיער הכי טובה בעולם. לכל טכניקה יתרונות משלה, היא יכולה להתאים למטופלים שונים ומעניקה תוצאות מעט שונות.

הטכניקות הפופולריות ביותר היום לביצוע הניתוח הן: 

טכניקת FUE

אחת השיטות הייחודית והפופולריות ביותר לביצוע השתלת שיער הכי טובה בעולם נקראת FUE, או בשמה המלא Follicular unit extraction. מדובר בשיטה לחילוץ זקיקים בודדים מהאזור התורם בגוף (בדרך כלל העורף או אחורי הראש) ולאחר מכן השתלה שלהם אחד אחד לאזורים המקריחים בקרקפת. שיטה זו נחשבת להרבה פחות פולשנית משיטות אחרות שקיימות היום. כמו כן, ניתן לבצע אותה גם באזורים קטנים יותר בהם קיימת התקרחות מבלי לגרום נזק לזקיקי השיער הבריאים שמסביב. להיפך, השתלת הזקיקים החדשים מעודדת את זקיקי השיער הקיימים בקרקפת לפעול באופן יעיל יותר ומסייעת למלא את הראש בשיער צפוף, חזק ובריא.

טכניקת FUT

שיטת FUT, או בשמה המלא Follicular unit transplantation, נחשבת לאחת הטכניקות הקלאסיות לשיקום השיער. הניתוח בשיטה זו כולל הסרה של רצועת עור דקה המכילה זקיקי שיער מהחלק האחורי של הראש בתחילת הניתוח. הרופא המנתח המומחה מסיר את רצועת העור מהמטופל/ת אשר עוברים את הניתוח על מנת לקצור ממנה את זקיקי השיער המיועדים להשתלה. רצועת העור מפורקת בהליך מתקדם ובמיומנות רבה של הרופא המנתח תחת מיקרוסקופ לחלקים קטנטנים המכילים זקיקי שיער בודדים. הזקיקי מושתלים במדויק ובעדינות באזורים המקריחים בקרקפת ומספקים תוצאה טבעית ומרשימה. הצלקת שנותרת מהסרת רצועת העור מתכסה בצמיחה מחודשת של שיער במהירות והופכת לבלתי נראית.

טכניקת DHI

שיטה נוספת לביצוע השתלת שיער של זקיקי שיער בקרקפת נקראת DHI, או בשמה המלא Direct Hair Implant. טכניקה ייחודית זו מתאימה בעיקר למילוי נפחים ואזורים מקריחים בקרקפת, ונחשבת לפחות מתאימה עבור מטופלים הסובלים מהתקרחות מלאה. לביצוע השיטה יש צורך בזקיקי שיער בריאים וקיימים באזור. במהלך הניתוח הרופא המומחה קוצר את זקיקי השיער מהאזור התורם בגוף ומעביר אותם ישירות לתוך מכשיר דמוי עט המכונה “צ’וי”. שיטת DHI נחשבת ליעילה במיוחד בשל רמת הדיוק והשליטה שהיא מאפשרת בעת בביצוע הניתוח. כמו כן, תקופת ההחלמה מניתוח השתלת שיער הכי טובה בעולם בשיטה זו נחשבת למהירה יותר משיטות אחרות.

לסיכום

התקרחות היא הסוג הנפוץ ביותר של אובדן שיער ונגרמת על ידי גורמים שונים כמו גנטיקה או שינויים הורמונליים. עם ההתקדמות בטכנולוגיה בתחום שיקום השיער קיימים היום פתרונות מתקדמים המסייעים למגר את תופעת ההתקרחות. השתלת שיער הכי טובה בעולם מאפשרת לשחזר את זקיקי השיער בקרקפת ולעורר צמיחה מחודשת של שיער מהזקיקים המושתלים. הניתוח מתבצע על ידי רופא מומחה בלבד וצוות מקצועי ומנוסה. אם אתם סובלים ממצבים של נשירת שיער, אובדן שיער או הקרחות – השתלת שיער הכי טובה בעולם היא הפתרון המיטבי עבורכם.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן