עיסוי ראש יכול גם לעזור להפחית מתח ומתחים, אשר עשויים לתרום לנשירת שיער.

השתלת שיער סינטטי במראה טבעי

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

השתלת שיער סינטטי הוא הליך כירורגי מתקדם בתחום שיקום השיער אשר יכול להתאים גם למטופלים שלא מועמדים להשתלת שיער קלאסית. ההליך מיועד בעיקר עבור אנשים שאיבדו את שיערם וסובלים מנשירת שיער והתקרחות. זקיקי השיער המושתלים עשויים מחומר סניטטי ובזכות כך הניתוח בשיטה זו מעניק למטופלים מגוון אפשרויות בכל הנוגע לבחירת צבעים ומרקמים. למרות שהשיער הינו סינטטי, הניתוח מאפשר להגיע למראה טבעי ומרשים. השתלת שיער סינטטי קיימת כבר מאז תחילת שנות ה-2000, אך בשנים האחרונות היא צברה פופולריות רבה בקרב מטופלים המעוניינים לשחזר את השיער שלהם בשיטה חדשנית.

כיצד ניתוח השתלת שיער סינטטי מתבצע?

ניתוח השתלת שיער סינטטי מיועד להחליף את זקיקי השיער הרדומים בקרקפת בשיער מלאכותי. ההליך החדשני מתבצע במטרה למלא את הקרקפת בשיער צפוף ועמיד ולכסות אזורים בהם קיימת התקרחות או שיער דליל. במהלך הניתוח, הרופא המומחה משתמש בחומרי חיטוי ובהרדמה מקומית לניקוי יסודי של אזור הקרקפת ומכין אותה להשתלה. לאחר מכן כל שערה מושתלת אחת אחת ישירות לאזורים המקריחים בקרקפת, כאשר בכל טיפול מושתלות כ-1,000 שערות. לזקיקי השיער הסינטטי קיימים קשרים קטנים בכל קצה שערה, המאפשרים לקבע את הזקיקים במקומם.

השערות מוכנסות לקצה המחט אתה הכירורג עובד ומושתלות בזהירות רבה בקרקפת, עד שהן מכסות את כל האזורים הקירחים והדלילים. במקרים מסוימים הרופא שלכם ימליץ לחלק את ההשתלה למספר טיפולים לקבלת תוצאה מיטבית. כמות הטיפולים המדויקת בהם יהיה צורך תלויה בגורמים שונים כמו מצב המטופל/ת ומידת ההתקרחות לפני הניתוח.

למי ניתוח השתלת שיער סינטטי מתאים בעיקר?

ניתוח השתלת שיער סינטטי יכול להתאים לגברים ולנשים כאחד ומעניק למטופלים תוצאות מרשימות בכל פעם מחדש. שיטת ההשתלה החדשנית לא עושה שימוש בזקיקי שיער קיימים מאזור תורם, אלא בזקיקי שיער סינטטי אשר מיוצר מתרכובת כימית ייחודית בעלת תאימות ביולוגית מקסימלית עם גוף האדם. החומר הסינטטי מדמה באופן מדויק שיער אדם טבעי, מה שאומר שהזקיקים אינם גורמים לתופעות לוואי מיוחדות או תגובות אלרגיות כלשהן. קליטת הזקיקים מתבצעת באופן מיטבי בקרקפת ומאפשרת למלא אותה בשיער צפוף, חזק ועמיד. לקבלת תוצאה אולטימטיבית הניתוח מתבצע על ידי רופא מומחה במרפאה או קליניקה מקצועית ומנוסה בתחום שיקום השיער בלבד. כבר תוך מספר שעות מביצוע ההליך ניתן לקבל צפיפות שיער ברמה גבוהה וליהנות מתוצאה מרשימה במיוחד.

מהם היתרונות הבולטים של השתלת שיער סינטטי?

שיער שופע ומלא מקושר ישירות לתחושת הביטחון העצמי והדימוי האישי שלנו. למרות שהתקרחות מזוהה לרוב עם גיל מבוגר, המציאות היום היא שגברים ונשים בכל העולם ובארץ סובלים מהתקרחות מוקדמת ונשירת שיער. התופעה עלולה להיווצר כבר בגילאים צעירים, לעיתים גם באמצע שנות ה-20, מה שמשפיע על המראה הכללי לרעה וכן על הרווחה האישית באופן משמעותי. השתלת שיער סינטטי משתמשת בשיער מלאכותי כדי להחליף את זקיקי השיער הרדומים והמנוונים שהפסיקו להצמיח שיער בקרקפת באופן טבעי. ההליך מהווה חלופה יעילה להשתלת שיער מסורתית, המחייבת הסרה של רצועת עור מאחורי הקרקפת והשתלה של זקיקי שיער מאזור תורם לאזורים המקריחים. השתלת שיער סינטטי דורשת ביצוע של חתכים קטנים יותר מאשר סוגים אחרים של השלת שיער, מה שמקל על תהליך ההחלמה. 

כמה יתרונות בולטים של ניתוח השתלת שיער סינטטי הם:

  • פתרון להתקרחות מלאה ואובדן שיער מוחלט
  • מילוי שיער דליל ודק המקנה מראה לא אסתטי
  • תוצאה מידית ופתרון יעיל לנשירת שיער 
  • הניתוח אידאלי בשילוב עם טכניקות נוספות
  • מתאים לכל סוגי ההתקרחות, גברית ונשית

מה ההבדל בין השתלת שיער סינטטי להשתלת מסורתית?

תקן הבריאות האירופאי ה-CE ומשרד הבריאות הישראלי מאשרים ניתוחי השתלת שיער סינטטי. הניתוח החדשני נחשב לבטוח במיוחד ומעניק תוצאה מרשימה. הוא יכול להתאים גם עבור מטופלים שלא מתאימים להשתלה מסורתית מאזור תורם. להשתלת שיער סינטטי קיימים מספר יתרונות על פני השתלות שיער מסורתיות. ההליך הוא פחות פולשני ומהיר מהשתלות מסורתיות, המתבצעות לרוב במספר שלבים ויכולות לקחת בין 6-9 חודשים לקבלת לתוצאות מלאות. היום אתם יכולים לעבור את ההליך ומיד לאחריו לצאת עם שיער מלא ושופע ולחזור לשגרת חייכם עם ראש מלא בשיער צפוף וחזק. הבדל נוסף בין הטכניקה הזו לשיטות מסורתיות יותר, הוא שאין צורך בגילוח של הראש לפני ביצוע הניתוח. בדרך כלל השתלת שיער טבעי מחייבת גילוח, מה שעלול להוות אי נוחות עבור מטופלים רבים, בייחוד כאשר מדובר בנשים. בשיטת השתלת שיער סינטטי לא נדרש גילוח וזקיקי השיער מוזרקים לתוך הקרקפת במצבה הטבעי ללא כל התערבות נוספת.

כמו כן, ניתוחי השתלת שיער סינטטי הם בעלי רמת התאמה גבוהה לשיטה ומאפשרים להעניק פתרון לשיקום השיער גם עבור אנשים שלא יכולים לעבור את הניתוח בשיטות אחרות. בטכניקה זו לא קיימת תלות במצב זקיקי השיער הטבעיים או באזור התורם לשם ביצוע הניתוח, כך שמטופלים רבים יותר יכולים לעבור אותו וליהנות מתוצאותיו המרשימות. תקופת ההחלמה מהניתוח היא מהירה וקלה אפשר לחזור לשגרת היומיום מספר ימים לאחר הניתוח. ההליך לא כרוך בהצטלקות או כאבים ומאפשר למלא את הקרקפת בשיער שופע ומלא.

לסיכום

השתלת שיער סינטטי נמצאת בשימוש בתחום שיקום השיער מזה מספר עשורים אך צברה פופולריות בעיקר בשנים האחרונות. הניתוח מתבצע בהליך חדשני ומתקדם על ידי רופא מומחה לכירורגיה אסתטית ושיקום השיער. בשיטה זו נעשה שימוש בשיער סינטטי מבלי הצורך באזורים תורמים וזקיקים חיים, מה שמאפשר למטופלים רבים להיות מועמדים מתאימים לעבור את הניתוח.  השיער החדש בעל רמות חוזק ועמידות מקסימליות ויכול לשפר את המראה הכללי והתחושה הפנימית של המטופלים באופן דרסטי. אחרי ניתוח השתלת שיער סינטטי אפשר לצאת מהטיפול עם שיער ארוך ושופע המשתלב בשיער הטבעי באופן אידאלי. כאשר הניתוח מבוצע על ידי רופא מומחה במרפאה או קליניקה מקצועית ומנוסה בתחום שיקום השיער, ניתן לחזור לשגרת חיים רגילה כבר ביום למחרת ולצפות לתוצאות מרשימות וארוכות טווח.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן