military sniping near rock

השתלת שיער לאנשי קבע, משטרה ומערכת הביטחון

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

בעשורים האחרונים אפשר להבחין בעלייה משמעותית במספר המטופלים הפונים לביצוע השתלות שיער כפתרון היעיל ביותר לבעיות של התקרחות ונשירת שיער עודפת. לעומת טיפולים שונים, כמו PRP ו-PRF, נטילת תרופות או תוספי תזונה ושימוש חיצוני בתכשירים, תמיסות ושמנים – השתלת שיער מוכיחה עצמה פעם אחר פעם כפתרון אסתטי פשוט, יעיל ובעל אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר. אף שישנן קליניקות להשתלת שיער גם בארץ, ישראלים רבים בוחרים לעבור את הטיפול בטורקיה, שנחשבת למדינה המובילה בעולם בהשתלות שיער. מפני שהתעשייה בטורקיה משגשגת ובעלת שם בכל העולם, עובדים בה רופאים מומחים ובעלי ניסיון רב, המבצעים בכל יום אלפי טיפולים. 

עם זאת, אף שטורקיה, מעצמת השתלות השיער, מושכת אליה מאות אלפי מטופלים, ישנם ישראלים שלא רשאים להגיע אליה בשל השתייכותם לכוחות הביטחון – אנשי קבע בצה”ל, אנשי משטרה ואנשי מערכת הביטחון. כידוע, טורקיה היא אחת מהמדינות האסורות במסע עבור אנשי כוחות הביטחון, לצד מדינות כמו מרוקו, ירדן, אזרבייג’ן וחלקים בהודו, במצרים ובקפריסין. איסור הנסיעה למדינות אלה נובע מהחשש מפני פגיעה באנשי מערכת הביטחון, אשר עשויים להוות מטרה לפיגועים של גורמים עוינים ביעדים שונים בעולם. למרבה המזל, עבור אנשי כוחות הביטחון, אשר מעוניינים למרות זאת לבצע השתלת שיער בחוץ לארץ, עומדות חלופות לא פחות מקצועיות ביעדים אחרים בעולם.

היעד האלטרנטיבי הראשון הוא כמובן יוון. בשנים האחרונות תעשיית הטיפולים הקוסמטיים ביוון הולכת ותופסת את מקומה כיעד מבוקש עבור מטופלים רבים, וטיפולים בהתקרחות, בהם השתלות שיער, הולכים ומשגשגים גם הם. ככל הנראה, גברים רבים בוחרים לעבור השתלות שיער ביוון מפני שהקליניקות בה נודעות בציוד המתקדם והאיכותי שהן מאובזרות בו ובעלות שם של מרפאות חדשניות ומקצועיות. נוסף לכך, גם הרופאים ביוון נחשבים לרופאים מומחים ובעלי מוניטין. בהשוואה למרפאות בטורקיה, שבהן השלבים הטכניים של הטיפול מתופעלים על ידי הצוות הטכני של הקליניקה או בעזרת אסיסטנטים, ביוון השתלות השיער מבוצעות לרוב על ידי הרופא המומחה בלבד. בהשוואה בישראל, ניכר כי השתלת שיער ביוון משתלמת יותר. כידוע, לקליניקות הישראליות עדיין אין ניסיון עשיר בהשתלות שיער, ובשל כך, מטופלים רבים מוצאים את עצמם פונים לתיקונים של ההשתלות בקליניקות בחוץ לארץ. נוסף לכך, מחירן של השתלות השיער בקליניקות בישראל יקר יותר באופן משמעותי ממחירן ביוון. עם זאת, השתלות השיער ביוון יקרות יותר מהשתלות השיער המוצעות בטורקיה.

יעד נוסף עבור אנשי כוחות הביטחון לביצוע השתלות שיער הוא גאורגיה. מאמרים מראים כי בשנים האחרונות גאורגיה הולכת וצוברת תאוצה בתחום השתלות השיער עם קליניקות חדשות המאושרות ומפוקחות על ידי ה-ISHRS (International Society of Hair Restoration Surgery). בדומה לשיטת הטיפול בקליניקות הטורקיות, גם בגאורגיה נוטים להשתמש בשיטת micro FUE להשתלת שיער, שבמהלכה זקיקי שיער מהאזור התורם מוצאים בדיוק רב ובנזק מינימלי לרקמות הסובבות את הזקיק. מדובר בשיטה מתקדמת ומודרנית, שהחליפה את שיטת FUT, והיא מאפשרת השתלה של כמות גדולה של זקיקי שיער וטיפול ללא כאבים וללא צלקות. עם זאת, מטופלים הבוחרים לבצע השתלת שיער בגאורגיה צריכים להיזהר מהתעשייה הלא מקצועית והלא חוקית של השתלות שיער המתנהלת במדינה. אמנם השוק מפוקח על ידי ה-ISHRS, אולם קליניקות לא מורשות פועלות מתחת לרדאר, ולכן רצוי לבחור את הקליניקה לאחר התייעצות עם מטופלים מנוסים. בהשוואה למחירים הממוצעים בארץ, מחירי השתלות שיער בגאורגיה נמוכים יותר.

 אופציה נוספת היא ביצוע השתלת שיער בקפריסין (עם זאת, שימו לב כי אנשי כוחות הביטחון לא מורשים להיכנס גם לאזור הטורקי בקפריסין) או בישראל. קחו בחשבון כי מחיר הטיפול יהיה גבוה יותר באופן משמעותי.

 לסיכום, אנשי כוחות הביטחון, בהם אנשי קבע בצה”ל ואנשי משטרה, אשר לא רשאים להיכנס לטורקיה, יכולים למצוא חלופות איכותיות להשתלת שיער בחוץ לארץ, בקליניקות איכותיות ובמחירים משתלמים ביוון או בגאורגיה.

לקבלת שיחת ייעוץ ראשונית מלאו פרטים עכשיו!

Facebook
WhatsApp

מאמרים נוספים על השתלת שיער

לקוחות ממליצים

רגע, רגע ,רגע! לפני שאתם הולכים אנחנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ חינם עם המומחים שלנו שיעזרו לכם להבין כמה החלום שלכם קרוב!

השאר\י את הפרטים שלך ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן